Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 05-12-19 in alle zones

  1. Reiskosten en de kosten voor een vervangend product vind ik al ver gezocht eigenlijk. Dat ze hun geld terug willen is logisch en ook geen probleem. Als er door een brekende kabel iets kapotgevallen is kan ik me nog iets voorstellen bij een poging de waarde daarvan ook te verhalen, maar het lijkt erop dat ze hier gewoon zo veel mogelijk kosten bij elkaar aan het rapen zijn gegaan. Of je kunt verwachten dat iemand ziet dat een kabel 2 kg ipv 20 kg kan dragen durf ik niet te zeggen: De leek waarschijnlijk niet, iemand die er regelmatig mee werkt wel.
    1 punt
  2. Ja! Deze tekst ziet er prima uit , alleen maakt deze disclaimer zo te zien geen onderdeel uit van de voorwaarden, en vermoed ik dus dat klanten die online kopen er ook geen kennis van nemen noch dat ze bij koop moeten bevestigen dat ze er kennis van hebben genomen? In dat geval zijn die bepalingen niet op de koop van toepassing Zorg ervoor dat deze aansprakelijkheidsbepalingen in je voorwaarden komen te staan!
    1 punt
  3. Dat gaat niet werken helaas, De toelating tot de KOR gebeurd per tijdvak / kwartaal, de eerste mogelijkheid is 1 april 2020. https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/hoe_werkt_de_btw/nieuwe-kleineondernemersregeling/ En daarmee ontstaat wel een potentieel vreemde situatie waarbij je de eerste 3 maanden wel met btw factureert en daarna ineens niet meer.
    1 punt
  4. Let op dat bij de nieuwe KOR niet gaat om minder dan €20.000 winst ('verdienen') maar om minder dan €20.000 omzet. (Er kunnen situaties zijn waarbij je met €9.000 winst dus wel meer dan €20.000 omzet hebt en dan val je er niet meer onder)
    1 punt
  5. Wanneer je staalkabels verkoopt die mensen/bedrijven gebruiken om zaken te bevestigen of op te hangen, is het wel belangrijk om duidelijk te zijn over (on)mogelijkheden en aansprakelijkheid. In dit geval kun je de schade wellicht beperken, maar kijk ook eens hoe je het risico van toekomstige schade kan verkleinen en eventuele claims kan uitsluiten. Voeg een Pas Op Tab toe, die leidt naar een pagina met ophangveiligheidstips.
    1 punt
  6. Het is voor dit soort situaties altijd handig als je je eigen aansprakelijkheid zoveel mogelijk hebt beperkt tot directe schade, en dat is in dit geval alleen het vermeende beschadigde product (herstelkosten of dagwaarde daarvan) en ontbinden van de koop (geld terug). Waarbij ik aanneem dat je met "het product wat beschadigd zou zijn" een product van de klant bedoelt en niet jouw kabel, toch? Met goederen die elders zijn aangeschaft, reiskosten en uurloon heb je normaliter - bij goede voorwaarden - helemaal niets van doen. Hanteer je algemene voorwaarden voor bedrijven? En zo ja wat staat daar in over aansprakelijkheid? Ik kom op je site alleen de Webwinkelkeur-voorwaarden tegen maar die zijn A) volledig gericht op consumenten en B) bevatten geen bepalingen over aansprakelijkheid (wat overigens ook voor consumenten geen overbodige luxe is!)
    1 punt
  7. Waaruit bestaat de geleden schade? Is de koper een bedrijf of een consument? En hoe zou je dat moeten of kunnen testen dan? Het claimbedrag vindt ik eigenlijk te gering om de eigen (bedrijfs)aansprakelijkheidsverzekeraar in te schakelen , maar juist als je het idee hebt dat tegenpartij er een slaatje uit probeert te slaan, kan het geen kwaad om ze eens te bellen.
    1 punt
  8. Leg nou eerst eens rustig uit wat het probleem is. Iemand heeft iets besteld en beweert nou dat daar iets mee mis is gegaan omdat jullie onduidelijke info hebben verschaft? Gelukkig is er geen letsel opgetreden, maar er is wel schade ontstaan... Welkom op HL.
    1 punt
  9. Ik heb vandaag de werknemer laten weten dat hij is aangenomen, eerst voor een periode van 7 maanden en als de samenwerking goed gaat vooronbepaalde tijd.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.