Als het zo stil is als je zegt dat het is, dan zal niemand merken dat je winkel dicht is.
Wellicht dat je aangepaste openingstijden kunt publiceren in verband met de wegwerkzaamheden, met vermelding van de locaties waar je te vinden bent op die gesloten momenten? Zo kunnen misgrijpende klanten je toch nog vinden.
Dit blijft uiteraard wel een oplossing waarin je "toegeeft" aan de omstandigheden. Een collectieve actie om mensen het winkelcentrum in te krijgen ondanks de opbrekingen zal ongetwijfeld positiever uitwerken. Wellicht gezamenlijk extra activiteiten organiseren?
Misschien die markten en beurzen zelf organiseren in het winkelcentrum ;-) Gratis koffie voor alle bezoekers van het winkelcentrum, een groots aangekondigde avondshoppersmarkt, eventuele betaalde parkeergelegenheid voorlopig gratis maken, inhuren van een groep studenten om de klanten die wel komen van extra (compenserende) gemakken te voorzien (boodschappen dragen).
Welke acties je ook onderneemt, zorg er met zijn allen in ieder geval wel voor dat je "oude klanten" ervan horen!