Jump to content

DomainLeads.net

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    innovatief onderneme
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Rotterdam
  1. Hoi Dirk, Het advies in je achterhoofd houdende gewoon testen wat voor jou het beste werkt. Het feit dat je al op meerdere zoekwoorden op nummer 1 staat geeft al aan dat je het nu zeker niet verkeerd doet. Test een aantal zaken maar neem geen risico ten aanzien van je nummer 1 posities want je kan daar meer verliezen dan winnen. Succes!
  2. Hallo Ouasim, Ik werk momenteel aan een project met game ontwikkelaar Rkade, zit echter wel in Den Bosch maar ik ben zeer tevreden over zijn kennis en kunde. Wellicht heb je hier wat aan.
  3. Hoi Hendrikc, Gewoon toch een paar winkels benaderen als je concept klaar is en gebruikt kan worden. Je zal daar in ieder geval een goed beeld krijgen van wat de winkeliers ervan vinden, hoe je het product nog beter kan optimaliseren en wat je de volgende keer toch beter anders kan doen. En wie weet eindig je toch met een resultaat dat je van te voren niet had verwacht. Mijn advies dus: gewoon doen! Succes.
  4. Ok, ik ben benieuwd naar de voortgang! Succes met de verkoop.
  5. Hoi Yannick, In de eerste plaats zou ik je willen adviseren om op andere openbare fora geen negatieve uitlatingen te doen over groepen mensen waaraan je een product probeert te verkopen. Potentiële kopers zullen dat niet leuk vinden. Wat je wel zou kunnen doen is een profiel maken van de potentiële koper van jouw webshop zodat je eter in staat bent te onderzoeken waar personen met dat profiel zich bevinden. In het geval van Xenon zou je dus ook bijvoorbeeld kunnen denken aan bestaande webshops van automaterialen die acquisitie van jouw shop als aanvulling op hun assortiment goed kunnen gebruiken. Je kan hen aanschrijven. Je loopt hiermee gelijk 'het risico' dat zij binnen hun netwerk weer mensen kennen die wellicht geïnteresseerd zijn. Succes!
  6. Wel even aanmelden maar uiterst overzichtelijk t.b.v. linkprofiel van je website: www.majesticseo.com
  7. Ik sluit mij aan bij de gedachte dat mooie grafische weergave van de fanpage een positieve bijdrage levert. Bij DOMAINleads hebben wij bijvoorbeeld delen van de website 'gedraaid' weergegeven. Het voordeel is dat je op deze manier relatief snel een fanpage kan creeeren in de huisstijl en in de kleuren van je eigen website terwijl het toch professioneel oogt. Daarnaast dien je natuurlijk gewoon ook rekening te houden met de keuze van de kleuren. Afhankelijk van het aanbod van je dienst of product is de keuze van een of meerdere kleuren van belang zodat het vereiste resultaat zo goed mogelijk kan worden benaderd. Succes!
  8. Ik sluit me hierbij aan. Naast de focus ben ik ook altijd groot voorstander van het "zo simpel mogelijk" houden. Producten met eenvoud en focus!
  9. Een like heeft pas waarde als men oprecht geïnteresseerd is in de content die geliked wordt. Besteed dus vooral uw tijd en energie in het creeëren van content die door geïnteresseerden geliked kan worden. Besef u tevens dat deelname aan alle black-hat SEO technieken u op den duur de kop kan kosten. Immers, een volgende verbetering van PR-berekening hoeft maar doorgevoerd te worden en al uw energie (of geld) is voor niets besteed aan het verkeerde doel.
  10. Het draait bij Google Adwords campagnes vooral om relevantie. Hoe relevanter de inhoud van de advertentie hoe beter deze aan kan sluiten bij de opgegeven zoekwoorden en hoe beter de ROI kan worden geoptimaliseerd. Zo bestaat de advertentie uit een titel, een beschrijving en een domeinnaam. Probeer alle zaken zo relevant mogelijk af te stemmen op het achterliggende product / de achterliggende dienst. Volledige relevantie zal immers ook zorgen voor zo min mogelijk clicks op de advertentie door leads die niet precies op zoek zijn naar het achterliggende product / de achterliggende dienst. Mijn advies is dan ook niet alleen te letten op de zoekwoorden en uitsluitingswoorden maar ook te zorgen dat wanneer Google je advertentie laat zien de kans op een click door een niet relevante lead zo klein mogelijk is. Maximale relevantie dus waarbij eventueel gebruik wordt gemaakt van een beschrijvende domeinnaam in de advertentie die exact het product / de dienst beschrijft die wordt aangeboden achter de advertentie want hiermee kan je het verschil maken t.o.v. de concurrentie. Deze domeinnaam kan worden geforward naar de landingpage van het demografische deel van het product / de dienst. Het voordeel van het gebruik van een beschrijvende domeinnaam is uiteraard maximale relevantie van de advertentie, het voorkomen van zo veel mogelijk clicks door irrelevante leads, het reduceren van de ppc-kosten en het maximaal uitstralen van vertrouwen aan de relevante leads. Succes! Tim DOMAINleads
  11. Hoi Michelle, Indien je jouw producten voornamelijk via internet en dus via een webwinkel gaat verkopen kan je over het algemeen best een beschrijvende domeinnaam gebruiken zoals je er al een paar hebt geregistreerd, immers: - het beschrijft je business duidelijk; - dit behoeft minder marketing; - een dergelijke naam zorgt voor meer relevantie in Adwords reclames waardoor je minder clicks zal ontvangen van niet relevante bezoekers en dat scheelt in de kosten; - een dergelijke naam geeft nog steeds voordeel bij ranking in zoekmachines. Welke naam je kiest is uiteindelijk aan jou maar probeer ook rekening te houden met: - is er al een TM geregistreerd? - is de naam makkelijk te onthouden? - past de naam inhoudelijk en qua uiterlijk bij hetgeen je uit wil stralen? Succes! Tim @Tim aub je bedrjfsnaam niet in je berichten vermelden
  12. Ja zeker! Je kan gratis gebruik maken van: - Google Analytics - statscorp.com Deze helpen je al een eind op weg! Succes, Tim DOMAINleads
  13. Navolgende zaken helpen mee bij de keuze voor een bedrijfsnaam en domeinnaam: - Is de bedrijfsnaam reeds als trademark geregistreerd? Je wil tenslotte niet na een jaar geconfronteerd worden met een eisende partij. Beschrijvende (generieke) namen kunnen niet als trademark worden geregistreerd en kunnen dus -mits de domeinnaam gebruikt kan worden- een goede keuze zijn. - Is de bedrijfsnaam makkelijk te onthouden? Hoe makkelijker de bedrijfsnaam -en domeinnaam- te onthouden zijn hoe kleiner de kans is dat terugkerende klanten de naam vergeten zijn. - Kan je over de gewenste domeinnaam beschikken? Tegenwoordig wordt een groot deel van marketing en activiteiten via internet uitgevoerd. Een goede domeinnaam is dus een must maar veel domeinnamen zijn al vergeven. Kan je de gewenste domeinnaam in dat geval kopen of huren zodat je er toch gebruik van kan maken? - Bevat de bedrijfsnaam -en domeinnaam- zo min mogelijk spelfoutmogelijkheden? Hoe kleiner de kans dat terugkerende klanten bij directe invoer fouten maken waaroor de kans bestaat dat ze niet daadwerkelijk terugkeren. - Sluit de bedrijfsnaam inhoudelijk aan bij het product en/of de dienst die geleverd gaat worden? - Sluit de naam inhoudelijk en qua uiterlijk aan bij een eventueel te voeren marketingcampagne? Een bedrijfsnaam kan heel goed een naam zijn van een emotie of een resultaat dat door het product/de dienst wordt bereikt. Ik adviseer derhalve een maand lang alle ideeën van namen op te schrijven zodat na afloop een goede vergelijking gemaakt kan worden. Voornoemde zaken kunnen deel uitmaken van de totstandkoming van de keuze! Succes, Tim
  14. Hallo, De vraag en reacties gelezen hebbende raad ik aan om 'gedeeltelijk informatie te verstrekken' op de website terwijl essentiële delen om tot contact te komen worden weggelaten. Op deze manier kan je dus delen van informatie over de klant laten zien en andere delen niet. Helemaal voorkomen dat men achter je rug om handelt kan je nooit maar hiermee voorkom je een hoop en doe je zo min mogelijk afbreuk aan het vertrouwen. Laat ook vooral zien dat delen geanonimiseerd zijn dan begrijpt de klant wel waarom. Aanvullend zou ik eventuele misstappen van klanten opnemen in de voorwaarden op last van een straf. Dan heb je er zo veel mogelijk aan gedaan en uiteindelijk kan de klant gewoon tevreden zijn met je service en een volgende keer bij je terug willen komen! Dus houden ze zich aan de regels! Tot slot; als jouw marge redelijk -en dus niet veel te hoog- is dan is dat ook geen motivator om buiten je om te handelen. Succes!
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept