Ik heb in augustus een grote vertaalopdracht uitgevoerd. Op 5 september is de factuur verstuurd. 8 september heb ik nog een kleine opdracht van hetzelfde bedrijf ontvangen.
De factuur van de grote opdracht werd maar niet betaald. Mail gestuurd, gebeld: krijg ik ineens te horen dat de Engelse vertaling na proeflezen door iemand anders voor slecht bevonden is en aangepast moest worden. Nu willen ze dit verrekenen met mijn factuur. Intussen heb ik natuurlijk de vertaalster betaald en zit nu met een openstaand bedrag van meer als €4.000.
Helaas heb ik geen voorwaarden gedeponeerd en ook geen bewijs dat ze meegestuurd zijn met de offerte (stom stom).
Ben ik nu de pineut omdat ik geen voorwaarden heb (meegestuurd)? :(
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kena
Kena
Ik heb in augustus een grote vertaalopdracht uitgevoerd. Op 5 september is de factuur verstuurd. 8 september heb ik nog een kleine opdracht van hetzelfde bedrijf ontvangen.
De factuur van de grote opdracht werd maar niet betaald. Mail gestuurd, gebeld: krijg ik ineens te horen dat de Engelse vertaling na proeflezen door iemand anders voor slecht bevonden is en aangepast moest worden. Nu willen ze dit verrekenen met mijn factuur. Intussen heb ik natuurlijk de vertaalster betaald en zit nu met een openstaand bedrag van meer als €4.000.
Helaas heb ik geen voorwaarden gedeponeerd en ook geen bewijs dat ze meegestuurd zijn met de offerte (stom stom).
Ben ik nu de pineut omdat ik geen voorwaarden heb (meegestuurd)? :(
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10076-klant-wil-niet-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag