Onprofessioneel onvriendelijk bericht van HL

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb onlangs advies gevraagd naar mogelijkheden voor het vinden van een investeerder voor een project. Buiten dat ik het vreemd vind dat dit niet is toegestaan op basis van een vage wetgeving. Waarom mag het op marktplaats.nl bijv. wel?

 

Mijn bericht werd verwijderd en ik werd hiervan netjes om de hoogte gesteld. Geen probleem, regels zijn regels.

 

Nu 3-4 dagen later ontvang ik het volgende onvriendelijke en vreemde bericht:

 

->*<-

 

 

 

Mijn volledige naam uit Doorwerth,

 

 

 

Nog één poging op HL om investeerders te interesseren voor snelle deals, en je wordt geblokkeerd. Gewoon direct, geen discussie mogelijk.

 

 

 

Basta!

 

 

 

De Bezemploeg

 

 

 

->*<-

 

Beetje vreemde, onprofessionele en onbeleefde reactie lijkt me.

Link naar reactie

Als ik naar jouw berichten historie kijk dan zijn er tenminste 4 ingrepen nodig geweest om spam te verwijderen danwel iets anders te verwijderen.

 

Wat er op Marktplaats wel of niet mag is de verantwoordelijkheid van Marktplaats.

 

Wat er op HigherLevel wel en niet mag wordt overlegd tijdens moderator bijeenkomsten, ook de juridische kant van dit soort zaken wordt dan besproken. Die dingen bij elkaar opgeteld maakt dat we berichten zoals die van Internet Publishing verwijderen, vergeet niet dat we als forum ook nog eens onder de indirecte invloedsfeer van Economische Zaken hangen, en voordat we kamervragen krijgen ......

 

Ik zie het probleem niet van de PM die je gekregen hebt, het staat immers niet openlijk op het internet maar is een prive boodschap van een moderator aan jouw adres, gezien jouw posthistorie vind ik deze reactie niet bijzonder.

Je hoeft hier niet te posten duz........

Link naar reactie

Als we echt onvriendelijk waren geweest, was je dus nu al geblokt. Dit was twee jaar geleden je voorlaatste bericht:

 

Wie helpt mij ???

 

Ik heb binnen 2 weken meer als 2 miljoen euro nodig om de internet EN franchise billing markt over te nemen!

 

Met vriendelijke groet,

Jan Aap

 

Maar dat heb je waarschijnlijk op Marktplaats gevonden. 8)

Link naar reactie

Mwoah, ik kan me de reactie van "Internet Publishing" wel voorstellen, net zoals ik me kan inleven in de opmerkingen van robberttenk. Moderators zullen net zoals anderen wel eens moe worden van het een en ander.

 

Echter, ik vind wel dat als je als Higherlevel.nl een professionele site wilt zijn die zich richt op een professionele doelgroep, dat daar dan ook professionele reacties bij horen. Ook naar mensen die zich niet aan de regels houden.

 

De botte verwoording zoals gebruikt in de mail die naar Internet Publishing is gestuurd, vind ik daar niet in passen. Als UPC of Albert Heijn zo'n mail naar een lastige klant zou sturen, zouden ze tot de grond toe afgekraakt worden. Immers, zo communiceert een professioneel bedrijf niet, ongeacht wat de klant in kwestie heeft uitgespookt. Ik denk persoonlijk dat dat net zo goed voor Higherlevel.nl op zou kunnen/moeten gaan.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Persoonlijk vind ik de reactie niet echt professioneel nee, ook al wordt die middels een PM gestuurd. Ook is het zeker niet professioneel dat je hier een topic over maakt. De zgn kamra's zeggen mij niet echt veel, dat zegt in mijn ogen weinig over je proffesionaliteit. Als je iemand bv niet echt mag, geef je hem een negatieve kamra, of andersom. Eerlijke zou zijn als je alleen kunt stemmen met een kamra d.m.v. feedback te geven.

 

Ik zelf ben eigenaar van een profielensite voor jongeren, we zijn zeker niet de grootste (ruim 13.000 leden) maar ik benadruk de crew en het management altijd dat ik proffesioneel wil zijn, service verlenen naar de leden en persoonlijke aandacht te geven. Dit werkt perfect, want er is eigenlijk nooit gezeur geweest op onze website.

 

Respecteer de voorwaarden die de website heeft, heb zelf bijvoorbeeld hier wel eens naar sponsoren gezocht, en dat moch ook niet. Prima leg ik me daar bij neer even goede vrienden toch! Voorwaarden/regels zijn er niet voor niets!

 

Ben volwassen en eerlijk daar kom je het verst mee!

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Menting

 

p.s. De moderators werken bijna altijd vrijwillig mee aan een website, je mag ervan uit gaan dat ze dat naar beste weten uitoefenen! Zonder moderators geen site, geen site>geen informatie!

Link naar reactie

Ik zit met een paar vraagjes: voor zover ik me kan herinneren werden we ergens 2 jaar geleden inderdaad tot zo'n 4 of 5 keer over een periode van twee maanden...daarna bleef het stil...

 

Nu 2 jaar later vertel je een verhaal dat je "onlangs" van spam werd beschuldigd...???

 

Mijn vragen:

1 als je die bedoelde mail 3/4 dagen daarna kreeg zoals je vermeld.. was dat na de eerste keer in oktober of de laatse keer dat je spamde in november... Hoe dan ook schijnbaar was het noodzakelijk omdat je erg hardleers was.. Maar Waarom Dan Nu Plotseling 2 jaar na dato daar op terugkomen??

 

2 als je die bedoelde mail onlangs ontving wat je eigenlijk impliceert...Heb Je Dan Nog Steeds Niets Geleerd??

 

En dat onproffesionele... de meeste mensen zijn inderdaad hier professionals op hun eigen vlak, maar het werk wat op HL verricht wordt is allemaal LiefdeWerkOudPapier... voor nop en in onze vrije tijd.

 

Dan kan ik me voorstellen (ik was 2 jaar geleden ook redelijk pissed-off van al die onzinberichten van jou) dat iemand die zijn kostbare vrije tijd opoffert (en eigenlijk had kunnen gebruiken voor zijn professionele zaken) er behoorlijk de pee in heeft dat hij voor de 4e en 5e keer éénzelfde persoon moet wijzen op spam en onjuist gebruik van dit forum. En dan kan er wel eens een dergelijke reaktie uitkomen... En als ik in de bezemploeg zou hebben gezeten destijds was de mail een stuk minder vriendelijk uitgevallen kan ik wel zeggen.

 

Mijn complimenten aan de Bezemploeg voor hun geduld met Doorwerth, en ik raad Doorwerth aan om gewoon een ander forum te zoeken.

Misschien een betaalde site met echte professionals????

 

Egbert Punter

Link naar reactie

Nu 2 jaar later vertel je een verhaal dat je "onlangs" van spam werd beschuldigd...???

 

We hebben enkele dagen geleden een nieuw bericht verwijderd, waarin 100.000 euro werd gezocht voor een topdomein. Zulke berichten gaan naar een aparte categorie die alleen voor moderators zichtbaar is. Dan wordt ook even de voorgeschiedenis bekeken, en overlegd over een reactie. In dit geval zijn al legio waarschuwingen gegeven, dus vandaar de klare taal.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

het is zo dat je inderdaad te ver kan gan op dit forum... in het verleden heb ik ook een aantal aanvaringen gehad met o.a. Technico... hij komt idd niet altijd proffesioneel uit de hoek..

 

maar het blijft zo... regels zijn regels.. als je die opvolgt, kan er niets misgaan..

Link naar reactie

 

Ik zie het probleem niet van de PM die je gekregen hebt, het staat immers niet openlijk op het internet maar is een prive boodschap van een moderator aan jouw adres, gezien jouw posthistorie vind ik deze reactie niet bijzonder.

Je hoeft hier niet te posten duz........

 

idd.. dat is geen probleem.. technico vond het in mijn geval wel nodig om openlijk te spuwen..

 

wat een rare post ook he, binnen 2 weken 2 miljoen nodig.. wie is er ontvoerd? haha

Link naar reactie

Beste Bezemploeg,

 

Zo je zo vriendelijk willen zijn om mijn naam te verwijderen uit je bericht?

 

Wat betreft de regels, hier heb ik begrip voor. Ik zal voortaan geen project beschrijvingen plaatsen op HL. Echter, ik moet wel bekennen dat deze limieten het forum niet ten goede komen. Er komen hier vanuit het beginsel alleen maar mensen met goede ideeën en geld dus als via dit forum de mogelijkheid word geboden om gewoon open met elkaar in contact te komen dan zou dit forum een grote meerwaarde bieden die het nu mist.

 

Groetjes,

Jan Jaap

Link naar reactie

just my 2 cents....

 

JJ is ook een beetje lui, als hij even op het forum had rondgeneusd, had hij ook kunnen zien dat er hier een aantal partijen hier rondlopen die JJ wel degelijk (in potentie) verder hadden kunnen helpen.

 

Ook had JJ kunnen weten dat juist door het gebrek aan inhoudelijke reacties op zijn posts, er kennelijk iets niet lekker zat.

 

Alle andere bezoekers weten de pm (privé mail) wel knop te vinden of klikken even naar de website van de betreffende speler.

 

Bezemploeg, haal de naam maar gewoon even weg, dan kan dit topic gewoon op slot.

 

JJ, Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Naam aangepast,

 

Wie belangstelling heeft voor de hele naam moet gewoon even zoeken in de berichten historie van deze meneer van InternepPublishing.

 

Misschien dat ook de heer G Bos er verstandig aan doet even zijn posthistorie te bekijken. Zijn karma is meerdere malen opgekrikt door een moderator om hem opnieuw een kans te geven. :o

 

Onder voorbehoud van alle rechten,

 

De Bezemploeg

Link naar reactie

Accoord, het is nu wel duidelijk dat de bezemploeg zowel onprofessioneel als onvriendelijke kan zijn. Het moddergooien over en weer mag wat mij betreft voor een volgende gelegenheid bewaard worden (die komt er vast wel weer eens), want nu gaat ook dit topic dicht. Zodat de dweilploeg zijn werk kan doen. 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 287 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.