In de media valt nu te lezen dat ondernemers massaal achter Balkenende staan en dat zij graag een 2e kabinet CDA & VVD willen zien.
Waar ga jij binnenkort op stemmen en waarom?
Zelf stem ik VVD. Ik wil ook wel een 2e regeringsperiode en denk dat een nog beter klimaat voor ondernemers belangrijk is. Eigenlijk niet alleen in Nederland maar in heel Europa. Ik zie al jaaaaaren steeds weer betere groeicijfer in de VS tov Europa en denk dat dit geen goede zaak is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
-Vincent-
-Vincent-
In de media valt nu te lezen dat ondernemers massaal achter Balkenende staan en dat zij graag een 2e kabinet CDA & VVD willen zien.
Waar ga jij binnenkort op stemmen en waarom?
Zelf stem ik VVD. Ik wil ook wel een 2e regeringsperiode en denk dat een nog beter klimaat voor ondernemers belangrijk is. Eigenlijk niet alleen in Nederland maar in heel Europa. Ik zie al jaaaaaren steeds weer betere groeicijfer in de VS tov Europa en denk dat dit geen goede zaak is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10281-ondernemers-achter-balkenende/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
72 antwoorden op deze vraag