Een vriend van mij ontvangt al een hele tijd incassobrieven. Ik denk dat het om een oplichter gaat. Het gaat om XXXXXX. Hij staat wel ingeschreven bij de KvK maar verzuimt de KvK nummer en BTW nummer op de brieven te vermelden. Ook de schrijfwijze vind ik erg raar en amateurisch.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
YD01101975
YD01101975
Een vriend van mij ontvangt al een hele tijd incassobrieven. Ik denk dat het om een oplichter gaat. Het gaat om XXXXXX. Hij staat wel ingeschreven bij de KvK maar verzuimt de KvK nummer en BTW nummer op de brieven te vermelden. Ook de schrijfwijze vind ik erg raar en amateurisch.
Zie hier de brieven:
Brief 1
Brief 2
Het zou om de huur van een server gaan. De vriend weet van niets. Hij heeft ook niets ondertekend wat met servers te maken heeft.
Hebben jullie ervaring met deze persoon?
EDIT ADMIN : NAAM EN BRIEVEN ZIJN VERWIJDERD. Higherlevel is geen digitale schandpaal
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13796-is-dit-een-oplichter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag