Ik zit in een, probleem is het niet te noemen maar heb wel jullie hulp even nodig :-[
Ik ben een ondernemer en wil gaan handelen via de welbekende site eBay.
Ik kan bepaalde artikelen goedkoop inkopen, welke artikelen vragen jullie je dan af, mijn verkoop gaat vooral zijn ; Mobiele gsm's, Playstation's, alle gsm acceciores en overige gadgets zoals ipods - artikelen.
Nu wil ik graag het enige op touw zetten, maar het geld is op door een probleem met mijn huidige compagnon die er met voor mijn doen veel geld is vandoor gegaan.
Om dit moment een 3000 Euro noch de overige kosten die straks zullen voortvloeien.
Kortom:
Ik zou graag geld lenen bij een bank, heb zelf een zakelijke giro rekening.
Dit is niet mogelijk volgens mij, omdat ik niet minimaal 2 jaar een zakelijke rekening daar heb lopen.
Ik heb een naar verleden gehad en dus een zogezegde BKR :'(
(Ben een goede zoon en dus altijd me moeder geholpen)
Ook heb ik geen eigen werk, want ben net afgestudeerd met de opleiding Management / Ondernemingschap en 20 lentes oud :)
Zijn er aan jullie kant mischien methodes hoe ik dit wel kan realiseren.
Het gaat niet om tonnen, maar mijn centen die ik nu kwijt ben.
Heb kortom een kleine 4200 Euro nodig om goed van start te kunnen gaan.
Ik wil ook niet lang hier aan vastzitten, wil alles binnen 5 maand weer terug betalen, dit ga ik ook halen uit eigen ervaring met het handelen op die site.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mediagroup
Mediagroup
Beste mede leden,
Ik zit in een, probleem is het niet te noemen maar heb wel jullie hulp even nodig :-[
Ik ben een ondernemer en wil gaan handelen via de welbekende site eBay.
Ik kan bepaalde artikelen goedkoop inkopen, welke artikelen vragen jullie je dan af, mijn verkoop gaat vooral zijn ; Mobiele gsm's, Playstation's, alle gsm acceciores en overige gadgets zoals ipods - artikelen.
Nu wil ik graag het enige op touw zetten, maar het geld is op door een probleem met mijn huidige compagnon die er met voor mijn doen veel geld is vandoor gegaan.
Om dit moment een 3000 Euro noch de overige kosten die straks zullen voortvloeien.
Kortom:
Ik zou graag geld lenen bij een bank, heb zelf een zakelijke giro rekening.
Dit is niet mogelijk volgens mij, omdat ik niet minimaal 2 jaar een zakelijke rekening daar heb lopen.
Ik heb een naar verleden gehad en dus een zogezegde BKR :'(
(Ben een goede zoon en dus altijd me moeder geholpen)
Ook heb ik geen eigen werk, want ben net afgestudeerd met de opleiding Management / Ondernemingschap en 20 lentes oud :)
Zijn er aan jullie kant mischien methodes hoe ik dit wel kan realiseren.
Het gaat niet om tonnen, maar mijn centen die ik nu kwijt ben.
Heb kortom een kleine 4200 Euro nodig om goed van start te kunnen gaan.
Ik wil ook niet lang hier aan vastzitten, wil alles binnen 5 maand weer terug betalen, dit ga ik ook halen uit eigen ervaring met het handelen op die site.
Graag jullie reacties hierop.
Iets niet helder, ik geef antwoord ;)
Alvast bedankt
Ruben
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14221-hoe-vind-ik-een-paar-duizend-startkapitaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag