Dragons Den seizoen 2008

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het een teken is dat je niet helemaal bovenaan de lijst staat met "favouriten" maar dat je weldegelijk nog een goede kans maakt om door te gaan. Ze hebben alleen nog niet besloten wie er in april gaat pitchen. Maar ze hebben zeker niet gezegd dat je niet naar de opnamens mag.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Ze hebben duidelijk te weinig (goede) aanmeldingen gekregen.

 

Tevens heb ik besloten niet mee te doen aan de opnamens. Het risico bestaat dat ik geen geld ophaal en dat mijn idee toch bekend is. Of dat ik wel geld ophaal maar iemand anders er ook mee aan de haal gaat. Ik ga het verder uitwerken en eens langs bij bekenden om te kijken of zij geïnteresseerd zijn om te investeren.

 

Dat betekent een langere aanlooptijd maar waarschijnlijk op termijn een grotere kans van slagen.

 

Eigenlijk wel jammer, was wel erg leuk geweest, maar ik kies eieren voor mijn geld. Nu minder punten scoren zorgt er hopelijk straks voor dat ik er meer scoor.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Omdat ze de inschrijftermijn al 3 keer hebben verplaatst.

Dat kan toch allerlei redenen hebben, dat wil toch niet meteen zeggen dat ze DUS niet genoeg aanmeldingen hebben.

 

Ik kan me ook een ander scenario indenken.

Misschien is het uitzendschema wel verandert en hebben ze nu meer voorbereidingstijd gekregen. (Aan de eerste serie ging nauwelijks voorbereidingstijd aan vooraf.)

Mogelijk dat ze die tijd nu uitnutten om een nog beter programma te maken en willen ze zo veel mogelijk aanmeldingen hebben om een kwalitatief beter programma te maken.

 

Wat de echte reden is kunnen wij op dit forum alleen maar ver speculeren.

Link naar reactie

Dat hoop ik wel ;) De tijd zal het zeggen. Als ik iets wezenlijks kan melden over mijn voortgang (eventueel het vinden van investeerders) dan zal ik niet nalaten het hier op HL te melden.

 

Romano, succes met DD, hopelijk kom je in de uitzending en haal je daar je zak met geld op ! (+ naamsbekendheid + netwerk ... etc.)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Ik ben net "officieel" uitgenodigd voor de opnamens tussen 20 en 23 april ;)

 

Alleen zoals eerder aangegeven lijkt het mij beter om er niet aan mee te doen. Het bericht stond op mijn voicemail, ik ga nog eens goed nadenken wat ik ga doen...

 

(In ieder geval wel leuk om te horen...)

 

Romano: als je wordt uitgenodigd, dan zul je dat neem ik aan ook deze week horen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Hallo allen,

 

Ook ik had vandaag een voicemail bericht, van Dragons' Den. Voor mij was echter het nieuws niet positief; ik ben niet door naar de opname dagen... Ik kan nog bellen voor toelichting waarom, maar dat heb ik (nog) niet gedaan, weet ook niet of ik het wel wil doen.

 

Maar goed, niet getreurd, er liggen op dit hele mooie kansen voor mij voor het oprapen.

Link naar reactie

Je besluit leek mij weloverwogen, dus waarover moet je nadenken?

Lijkt het door de voicemail nu wel beter om er aan mee te doen?

 

Tsjah, het is toch een mooie kans he! In 15 minuten tijd een paar ton op kunnen halen. Alleen mijn plan is niet 100% waterdicht. Ik kan slechts een deel van het idee patenteren. Wanneer ik daar mijn verhaal sta te verkondigen weet heel NL het, of ik nu geld ophaal of niet. Iemand met wat cash op zn rekening zou het zomaar op kunnen pakken.

 

Ik zit nog niet in de fase dat ik al klanten en omzet heb, dan zou het een ander verhaal zijn. Ik moet denk ik eerst echt op de markt zijn en marktaandeel pakken, maar dan is het denk ik beter voor me om op een andere manier financiering te verkrijgen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Ik heb nog even gebeld naar de redactie van DD om te vragen waarom ik het niet ben geworden. Ik kreeg een antwoord, waar ik persoonlijk niets me heb, omdat het niets te maken met de inhoud of op de manier van presenteren. Maar dat er bijvoorbeeld al iemand zou zijn in dezelfde leeftijdscategorie of met een soortgelijke plan waar ik dan niet ben uitgetrokken. Jammer, maar het is dat niet anders...

 

Een start heb ik al kunnen maken; een paar weken geleden is namelijk een microkrediet van 6,5 k aan mij verstrekt waardoor ik veel beginselen al kan waarmaken :)

Link naar reactie

Hallo allemaal,

 

Nieuw op t forum hier :). Ik heb begin maart ook een proefpitch gedaan en zou begin april bericht krijgen. Ik zie hier dat een paar mensen al een telefoontje hebben gehad. Ik nog niet... Spannend hoor!

Spelen geeft Zin! **www.playce.nl**

Link naar reactie

Oehh.... dat maakt t nog spannender!

 

;D

 

I'll keep you posted!

 

[edit] Ze hebben inderdaad gebeld. Waren heel enthousiast, maar meldden dat onze rechtsvorm (stichting) in t vorige seizoen wat gedoe veroorzaakte. Ik vertelde dat er wat verschillen zijn met hoe onze stichting eruitziet en ons pand in een aparte bv en ze vroeg me het te mailen. Dat heb ik gedaan, met een verzoek om onze deelname te heroverwegen. [/edit]

 

 

Spelen geeft Zin! **www.playce.nl**

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.