Op het moment hebben wij een goede projectinrichter website. Meer als visitekaartje, maar met vele positieve reacties. Grote fabrikanten vragen zelfs om hulp om een soortgelijk resultaat te verwezenlijken ook in de zoekresultaten.
Toch zijn de gerealiseerde projecten via internet laag. Daar wil ik graag verandering in maken. Ik ga de website wederom aanpassen. Wat mij dermate boeit is met een stuk tekst de klant over de drempel te trekken om bij ons informatie aan te vragen.
Op het moment heb ik de volgende tekst geschreven:
xxx is een onafhankelijk en landelijke projectinrichter.
Met meer dan 35 jaar ervaring richten wij uw ruimte in met kennis van zaken en een interieuradvies op maat.
Wij geven vorm aan de inrichting van uw kantoor, winkel, school of zorginstelling op een manier die past bij de beleving van u, uw medewerkers en klanten. Onze interieuradviseur vertaalt uw ideeën op creatieve wijze naar innovatieve projecten op maat; van ontwikkeling tot-en-met realisatie.
Ons flexibel bedrijf levert vakwerk op hoog niveau, onze gekwalificeerde medewerkers streven naar optimale service.
Wij bieden een scala aan topmerken vloerbedekking, meubilair en raambekleding. Vanzelfsprekend wordt hierbij voldaan aan alle eisen op gebied van brandvertraging en Arbo wetgeving.
Toch zou ik graag meer naar de klant toe willen schrijven. Het is op het moment teveel blablabla en weinig "wat kunnen wij voor de klant betekenen", het is geschreven vanuit het bedrijf. Wij hebben de volgende sterke punten als inrichter:
1. Persoonlijke benadering
2. Kwalitatief en uitgebreid assortiment
3. Korte levertijd
4. 35 jaar lang ervaring
6. Presentatie
7. Service
8. Creativiteit
9. Onafhankelijk
10. Advies op maat
11. Flexibel door inzet freelancers
12. Lage overheadkosten
13. Gunstige kortingstarieven bij fabrikanten
14. Turn to key projecten (totaalinrichting)
Zouden jullie mij een advies kunnen geven of in ieder geval een goede hint?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
stefanvandel
stefanvandel
Beste mede-ondernemers,
Op het moment hebben wij een goede projectinrichter website. Meer als visitekaartje, maar met vele positieve reacties. Grote fabrikanten vragen zelfs om hulp om een soortgelijk resultaat te verwezenlijken ook in de zoekresultaten.
Toch zijn de gerealiseerde projecten via internet laag. Daar wil ik graag verandering in maken. Ik ga de website wederom aanpassen. Wat mij dermate boeit is met een stuk tekst de klant over de drempel te trekken om bij ons informatie aan te vragen.
Op het moment heb ik de volgende tekst geschreven:
xxx is een onafhankelijk en landelijke projectinrichter.
Met meer dan 35 jaar ervaring richten wij uw ruimte in met kennis van zaken en een interieuradvies op maat.
Wij geven vorm aan de inrichting van uw kantoor, winkel, school of zorginstelling op een manier die past bij de beleving van u, uw medewerkers en klanten. Onze interieuradviseur vertaalt uw ideeën op creatieve wijze naar innovatieve projecten op maat; van ontwikkeling tot-en-met realisatie.
Ons flexibel bedrijf levert vakwerk op hoog niveau, onze gekwalificeerde medewerkers streven naar optimale service.
Wij bieden een scala aan topmerken vloerbedekking, meubilair en raambekleding. Vanzelfsprekend wordt hierbij voldaan aan alle eisen op gebied van brandvertraging en Arbo wetgeving.
Toch zou ik graag meer naar de klant toe willen schrijven. Het is op het moment teveel blablabla en weinig "wat kunnen wij voor de klant betekenen", het is geschreven vanuit het bedrijf. Wij hebben de volgende sterke punten als inrichter:
1. Persoonlijke benadering
2. Kwalitatief en uitgebreid assortiment
3. Korte levertijd
4. 35 jaar lang ervaring
6. Presentatie
7. Service
8. Creativiteit
9. Onafhankelijk
10. Advies op maat
11. Flexibel door inzet freelancers
12. Lage overheadkosten
13. Gunstige kortingstarieven bij fabrikanten
14. Turn to key projecten (totaalinrichting)
Zouden jullie mij een advies kunnen geven of in ieder geval een goede hint?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15738-website-tekst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag