Ik heb een concrete situatie, waar ik dringend advies in kan gebruiken:
Een aantal jaren geleden heb ik van famillie geld geleend via een agaath regeling. Daarna heb ik een bankkrediet gekregen van 100.000; hierbij zijn de agaath leningen achtergesteld. Nu dreigt het echter allemaal fout te lopen. Mijn vraag: wat gebeurt er als ik (tegen het kredietcontract in) toch eerst de agaath leningen terugbetaal. Het is immers famillie vs banken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ontwerper
ontwerper
Ik heb een concrete situatie, waar ik dringend advies in kan gebruiken:
Een aantal jaren geleden heb ik van famillie geld geleend via een agaath regeling. Daarna heb ik een bankkrediet gekregen van 100.000; hierbij zijn de agaath leningen achtergesteld. Nu dreigt het echter allemaal fout te lopen. Mijn vraag: wat gebeurt er als ik (tegen het kredietcontract in) toch eerst de agaath leningen terugbetaal. Het is immers famillie vs banken.
Groet,
O.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16583-dreigend-faillisement-banken-of-familie-afbetalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag