Sinterklaas

Aanbevolen berichten

Mijn zoon (13) is gek op Gears of War op de Xbox. Maar hij heeft nu al de vuurwerkfolders naast zijn bed. Er worden met zijn vrienden al snode plannen gemaakt om in België zwaar vuurwerk te gaan halen.

Dus heb ik maar wat zwaar vuurwerk gemaakt voor hem. Hoop niet dat hij hier komt want de surpriseavond is pas morgen. Hij krijgt wel iets wat de lucht in gaat maar dan van afstand bestuurbaar (heli).

 

 

 

 

achtung4.jpg.3cb4cce22607278a9d6f4f5737569d14.jpg

achtung4.jpg.3cb4cce22607278a9d6f4f5737569d14.jpg

Link naar reactie

WELKOM IN HUIZE STUITERBAL !!!!

 

Ja, sorry dat ik zo schreeuw, maar anders kom ik er niet meer bovenuit !!!

 

En de buurvrouw, die straks de zak speelgoed voor de deur komt zetten, belde net op, dat niet zij dat komt doen maar de buurMAN.... Geen enkel probleem, ware het niet dat hij officieel zwarte Piet is, en even een half uurtje vrij maakt om bij ons langs te komen !

Reus voor de buurman, al weet hij dat niet, en de camera's stand-by !

 

Allemaal een hele leuke avond !

Link naar reactie

Afgelopen zondag al sinterklaas gevierd bij mijn ouders met de familie en mijn zoontje (3 1/2) is weer zwaar verwend met talloze cadeaus met vrijwel allemaal het CARS thema.

Vanavond nogmaals sinterklaas bij mijn schoonvader met die kant van de familie en weet nu al dat er minstens 15 cadeaus zullen zijn met wederom vrijwel allemaal het CARS thema.

 

Hier in huis dus 1 grote cars collectie.

 

 

Link naar reactie

Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen. Moeder stelt voor om een brief aan Sinterklaas te schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen.

Afijn, zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'.

Bij de TPG komt deze brief binnen. De postmeester opent de brief en leest hardop voor:

 

LIEVE SINTERKLAAS,

Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost 200 euro. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen?

Liefs, Jongetje.

 

Afijn, de hele afdeling van TPG is zo ontroerd dat ze een inzamelingsaktie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 164 euro en 50 cent op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jochie opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets.

Het jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies de 200 euro is zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen. Het jochie schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet 'm wederom op de post 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'. De volgende dag komt ie bij de TPG aan en alle postmannen (en -vrouwen) gaan helemaal uit hun dak...

"Jongens! Een brief van het jongetje!" Eén persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor:

 

LIEVE SINTERKLAAS,

Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u maar ik kwam 35 euro en 50 cent tekort dus ik kan nog mijn fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 200 euro heeft gestuurd, dus die 35 euro en 50 cent zullen de KLOOTZAKKEN VAN DE POST WEL GEPIKT HEBBEN!!! ;D ;D

 

Link naar reactie

 

Die papa van de CARS liefhebber moet toch echt eens op mijn site rondneuzen... ;D

 

Die website staat hier geblokkeerd voor kleine kindjes, als hij die ziet is het: die wil ik en die en die en en die en die en ........ ;D

en ik weet nu al niet waar hij die 100 auto's (niet geteld maar ben bang dat het aardig die richting opgaat) van hem kwijt moet.....

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.