member123 Geplaatst: 25 juni 2009 member123 3,4k 232 Geplaatst: 25 juni 2009 O en nog wat : ik hoop dat er veel ondernemers komen met een camera op hun mobiel : dan kunnen we de niet-komers en achterblijvers goed laten zien hoe bijzonder & leuk het was op een HL-BBQ. camera op mobiel is zooooo 1990... ;D, wat is er mis met een fototoestel?....die neem ik wel mee dan. Tot vanavond! Groet, Martin Ik heb een mobiele telefoon op mijn camera en neem die mee ;D Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 25 juni 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 25 juni 2009 @ewout uiteraard word er getwitterd (a) doe ik de hele dag wel... sterker nog, je zou zelfs live kunnen streamen als er een laptop en internetaansluiting aanwezig is... en een webcam natuurlijk... nu heb ik alleen dat laatste niet :p ben in ieder geval al onderweg naar Den haag :p Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
boerenfluitje Geplaatst: 25 juni 2009 boerenfluitje 118 6 Geplaatst: 25 juni 2009 tuurlijk lees ik weer te laat een bqq of zoals ze hier in het noorden zeggen: DIK DOUN IN TOENE Jammer ik heb andere verplichtingen maar er zal toch nog wel eens een bqq worden georganiseerd? en oja een motortoertocht? gaaf.. misschien eens afdwalen naar het noorden .... Groningen is ook mooi op de motor.. (moet die van mij wel doen) veel plezier iedereen groet zo, nu eerst even een glaasje melk Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 25 juni 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 25 juni 2009 @boerenfluitje Ik zal Groningen ook namens jou vertegenwoordigen hoor... ;-) Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
karinwinters Geplaatst: 25 juni 2009 karinwinters 11 1 Geplaatst: 25 juni 2009 Veel plezier op het strand vandaag! Beter weer kunnen jullie niet hebben. Te volgen via Twitter? :) Karin Winters Onderwijshart met oog voor onderwijs Link naar reactie
seb Geplaatst: 25 juni 2009 seb 303 58 Geplaatst: 25 juni 2009 Is er nog iemand die uit Leiden vertrekt of langs Leiden komt crossen met een plekkie vrij? www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties. Link naar reactie
Didi79 Geplaatst: 25 juni 2009 Didi79 93 37 Geplaatst: 25 juni 2009 Iedereen die heen gaat..................................veel plezier En wie weet zijn wij er de volgende keer ook bij Zorg dat je altijd een lichtpuntje blijft zien, En van iedere teleurstelling kun je leren Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 25 juni 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 25 juni 2009 Veel plezier op het strand vandaag! Beter weer kunnen jullie niet hebben. Te volgen via Twitter? :) zolang ik batterij heb is het te volgen via twitter ;) Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Zomaar iemand Geplaatst: 25 juni 2009 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 25 juni 2009 Er is internet (KPN hotspot) En ik heb onbeperkt internetten via KPN, dus wellicht lukt het om vanavond live beelden uit te zenden. (tenminste als iemand een laptop en webcam meeneemt.) Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 25 juni 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 25 juni 2009 laptop heb ik... nu nog een cam? is er ook een prijs voor het origineelste vervoersmiddel en origineelste kleding? en voor de duikers miss het origineelste bommetje? :D Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 25 juni 2009 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 25 juni 2009 Puntje ter overweging voor alle Twitterati: Het moet niet op werk gaan lijken, jongens! Het is een feestje, weet je nog? ;) In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 25 juni 2009 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2015 Geplaatst: 25 juni 2009 is er ook een prijs voor het origineelste vervoersmiddel en origineelste kleding? Als die kleding is wat ik denk dat het is, deel ik dan niet in die prijs? ;D (nee, niet Tweurtrek Laforge uiteraard, maar die andere) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 25 juni 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 25 juni 2009 Puntje ter overweging voor alle Twitterati: Het moet niet op werk gaan lijken, jongens! Het is een feestje, weet je nog? ;) Twitter is ook leuk buiten het werk om ;) En norbert... uiteraard mag je delen :p Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Zomaar iemand Geplaatst: 25 juni 2009 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 25 juni 2009 Puntje ter overweging voor alle Twitterati: Het moet niet op werk gaan lijken, jongens! Het is een feestje, weet je nog? ;) daarom lijkt me een webcam wel leuk, tenminste niet de hele avond, anders gaan de mensen niet echt los. Vooral als de striptisse begint.... (lol) Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 25 juni 2009 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2015 Geplaatst: 25 juni 2009 Twitter is ook leuk buiten het werk om Kun je nog herinneren vroeger, dat je met je vrienden live in een kroeg afsprak om bij te praten? Wat een gedoe was dat man, drank, rook, mooie vrouwen en keiharde muziek. Nee gelukkig hebben we nu ook privé twitter en weten we ieder moment echt alles van elkaar Oh.. Erik twittert net dat de WC papier op is, ff snel een rol naar beneden gooien. ;D edit: disclaimer m.b.t. bovenstaand bericht (in verband met de hitte ;) ) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 25 juni 2009 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 25 juni 2009 Kun je nog herinneren vroeger, dat je met je vrienden live in een kroeg afsprak om bij te praten? Wat een gedoe was dat man, drank, rook, mooie vrouwen en keiharde muziek. Man, man, man wat ben ik blij dat we dáár vanaf zijn zeg... ;D In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Manon GJ Geplaatst: 25 juni 2009 Manon GJ 1,3k 178 Geplaatst: 25 juni 2009 Get 'alive' mensen! We zien elkaar face to face, geen computerapparatuur voor nodig. Al dat getwitter, gecam, gefotografeer en gesms....daarmee mis je de real life fun. Net zoals wanneer je met een vriendin kletst die dan even haar sms moet checken. Prioriteiten stellen noem ik dat 8) Ondernemende webwinkelier en Register Valuator Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou! Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen! Link naar reactie
Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 25 juni 2009 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 25 juni 2009 Kun je nog herinneren vroeger, dat je met je vrienden live in een kroeg afsprak om bij te praten? Wat een gedoe was dat man, drank, rook, mooie vrouwen en keiharde muziek. Man, man, man wat ben ik blij dat we dáár vanaf zijn zeg... ;D Waar vanaf ???? Van drank, rook, mooie vrouwen en keiharde muziek ? man, man, man dan moet je vanavond toch in een verzorgingstehuis zijn ! en niet in een standtent in Kijkduin ! Ik houd wel van dat gedoe ! Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 25 juni 2009 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2015 Geplaatst: 25 juni 2009 Waar vanaf ? Van drank, rook, mooie vrouwen en keiharde muziek ? man, man, man dan moet je vanavond toch in een verzorgingstehuis zijn ! en niet in een standtent in Kijkduin ! Marco, Manon, het zal de hitte wel zijn ??? Ieder zijn meug uiteraard ;D Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
retail Geplaatst: 25 juni 2009 retail 1,4k 105 Geplaatst: 25 juni 2009 Neemt er nog iemand wat te roken mee. ;D Link naar reactie
retail Geplaatst: 25 juni 2009 retail 1,4k 105 Geplaatst: 25 juni 2009 Is er nog iemand die uit Leiden vertrekt of langs Leiden komt crossen met een plekkie vrij? Als ik niet half Leiden door moet crossen is er nog wel een plekkie vrij, evt. kan je op de trekhaak. PM ff. Link naar reactie
Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 25 juni 2009 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 25 juni 2009 Ben benieuwd of het hier straks heel erg rustig wordt . Of zal het zijn zoals het alom bekende gezegde luidt: Als de kat van huis is, vallen de kraaien van het dak Link naar reactie
Pawelotti Geplaatst: 25 juni 2009 Pawelotti 322 55 Geplaatst: 25 juni 2009 Camera's op onze mobiele telefoons hebben we vast bijna allemaal wel. Ik neem m'n spiegelreflex mee, zal wel wat plaatjes schieten. Als er iets van "Higherlevel event" ergens hangt met het logo is dat een leuke beginfoto. Ben inmiddels weer kaal, had geen zin meer in dat haar. Ik heb m'n zwembroek al aan onder m'n broek. Ik daag iedereen uit om met mij zo de zee in te rennen. Geen twijfel, geen omkijken. Gewoon puur ondernemerslef. ;D Link naar reactie
retail Geplaatst: 25 juni 2009 retail 1,4k 105 Geplaatst: 25 juni 2009 Zwembroek????? Naakt toch. Link naar reactie
ironny Geplaatst: 25 juni 2009 ironny 922 178 Geplaatst: 25 juni 2009 Camera's op onze mobiele telefoons hebben we vast bijna allemaal wel. Ik neem m'n spiegelreflex mee, zal wel wat plaatjes schieten. Als er iets van "Higherlevel event" ergens hangt met het logo is dat een leuke beginfoto. Ben inmiddels weer kaal, had geen zin meer in dat haar. Ik heb m'n zwembroek al aan onder m'n broek. Ik daag iedereen uit om met mij zo de zee in te rennen. Geen twijfel, geen omkijken. Gewoon puur ondernemerslef. ;D Klinkt goed man, dan daag ik de rest uit om samen met mij, met een biertje in de hand te kijken hoe iedereen zijn / haar ondernemerslef toont en dat zoute water inspringt.. ! ;D schiet ik de plaatjes wel met je spiegelreflex camera want dat kun je dan zelf toch niet... ;) tot straks.. www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
Aanbevolen berichten