Naast een fysieke winkel heb ik ook sinds 2 jaar een uitgebreide webshop.
Deze webshop heb ik zelf gemaakt en vormgegeven met Shopfactory 7. Shopfactory omdat die in die tijd de meeste mogelijkheden had voor het budget wat ik wilde besteden.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn website vinden, graag zou ik weten wat jullie het meeste stoort aan de website en wat er beter kan.
Wat ik zelf vind:
- Site ziet er leuk uit maar kan beter kwa layout
- Site laadt te traag.
Ik hoop op vele reakties en wil iedereen vast bedanken voor het kijken en meedenken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stripfanaat
Stripfanaat
Naast een fysieke winkel heb ik ook sinds 2 jaar een uitgebreide webshop.
Deze webshop heb ik zelf gemaakt en vormgegeven met Shopfactory 7. Shopfactory omdat die in die tijd de meeste mogelijkheden had voor het budget wat ik wilde besteden.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn website vinden, graag zou ik weten wat jullie het meeste stoort aan de website en wat er beter kan.
Wat ik zelf vind:
- Site ziet er leuk uit maar kan beter kwa layout
- Site laadt te traag.
Ik hoop op vele reakties en wil iedereen vast bedanken voor het kijken en meedenken.
Url : www.stripfanaat.net
Edit, topic titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20314-mijn-webshop-stripboeken-wat-kan-er-beter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag