Reacties op: Het grote "Vijf vragen aan HL-leden" topic!

Aanbevolen berichten

Zullen we een top-poster van de maand doen ;D

 

Met dit soort geleuter kom je natuurlijk wel ergens >;(

Ik zit telkens maar weer dit topic te openen omdat er nieuwe berichten zijn............blijkt het telkens als chatbox gebruikt te worden >:(

 

 

;)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

 

Met dit soort geleuter kom je natuurlijk wel ergens >;(

Ik zit telkens maar weer dit topic te openen omdat er nieuwe berichten zijn............blijkt het telkens als chatbox gebruikt te worden >:(

 

Even op persoonlijke (niet-mod) titel:

 

*Zucht eens diep*

 

Goh ja zeg daar heb je wel een punt. Heel vervelend allemaal.

95% van de draadjes op HL is serieus, to the point en wars van persoonlijke tinten en berichten

Ik ken geen ander forum waar zo serieus en zakelijk gereageerd wordt.

 

Nu is er een redelijk populair draadje waarin naast zakelijke dingen ook persoonlijke dingen gevraagd worden of opgeschreven worden als antwoord....Dan is het natuurlijk voor de hand liggend dat daar ook een ander type reacties op komen.

Ga jij daar weer over klagen.

 

Als je nu even een pagina terugbladert dan zul je zien dat er gisteren twee reacties zijn gekomen die geheel aan je wensen voldoen.

Als dat vervelend voor je is, en je wilt het type reacties niet meer lezen dan moet je dit draadje gewoon overslaan.

 

Frans

 

EDIT: SORRY ZAG JE LAATST SMILEY OVER HET HOOFD

Link naar reactie

Het is natuurlijk wel waar wat Ed zegt : Maar.... hieruit blijkt dat men het topic graag leest ! Ook ik klik iedere keer (natuurlijk) wanneer ik een reactie zie...!

 

Maar small-talk in een draad als dit moet mogen denk ik. Een geintje op z'n tijd enzovoorts. In deze draad leren we elkaar ineens anders kennen (qua muziekstijl, bijvoorbeeld ;) ) !

 

Een sneer, een gein is prima, wanneer we maar de focus houden op het topic zelf !

En wanneer dit niet mogelijk is, zet ik er een slotje op, of zal 'zélf eens wat vragen beantwoorden....! HA ! ;D ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mmmm....dit kan helemaal niet, geloof ik..... ;)

Link naar reactie

Nu is er een redelijk populair draadje waarin naast zakelijke dingen ook persoonlijke dingen gevraagd worden of opgeschreven worden als antwoord....Dan is het natuurlijk voor de hand liggend dat daar ook een ander type reacties op komen.

Ga jij daar weer over klagen.

 

Mijns inziens terecht. Ik kijk ook regelmatig naar nieuwe berichten, en irriteer me ook aan aan onzin reacties.

 

Ik vind geklets helemaal niet erg hoor, maar pak daar dan een apart topic voor, bij voorkeur onder de offtopic categorie.

 

Nu loop je het risico dat mensen die dit topic gaan lezen op een gegeven moment stoppen door het geklets. Ze missen daardoor de antwoorden en vragen die wel de moeite waard waren.

 

Mijn voorstel is om hier alleen de antwoorden en vragen te laten staan, en de rest van de discussie naar een apart topic "Discussie/Geklets over Het grote "Vijf vragen aan HL-leden" topic! topic" te verplaatsen. Dan blijft dit topic interessant om te lezen, en kunnen de kletskousen toch hun gang gaan.

Link naar reactie

Heb Vossie net een PM gestuurd en gevraagd naar omstandigheden. Bericht plaats ik een beetje X-press hier, omdat ik het niet helemaal eens ben met de afsplitsing. Let wel, Niet Helemaal....

 

Leuke, zinnige vragen en opmerkingen horen m.i. wel hier thuis, omdat ze gerelateerd zijn aan het bericht van de voorganger. Bijvoorbeeld de extra uitleg en dergelijke van de beantwoorders verzanden nu in een ander draadje. Ik ga iig niet de "vijf vragen " lezen, en dan reageren in het andere topic. Dus wanneer het geleuter aan de kant kan blijven, hoewel grappig om te lezen soms, zou ik willen vragen het gewoon erbij te houden.

 

Bij afsplitsing zijn het alleen maar antwoorden op vragen, en wordt het een dood saai verhaal om te lezen.....

 

Down

 

 

Verder staan voor zover ik weet alle relevante antwoorden op de 5 vragen (inclusief de aanvullingen) in het andere topic. Zo niet, geef even een seintje, dan voeg ik of een andere mod ze toe. Gebruik daarvoor de knop rechtsonder 'meld dit bericht aan moderator'>

Link naar reactie

Aan welk lid van Higherlevel wil je graag de volgende "Vijf Vragen" stellen, en welke vraag zou je hem of haar graag willen stellen?

 

Linda van Duivenbode van EZ.

 

De vraag is: welke criteria hanteert EZ als het ministerie wil evalueren of een regeling succesvol is of niet?

 

 

Henny,

 

Je geeft in een ander topic aan dat je graag met Linda de discussie voort wilt zetten, maar dat verplaatst zich met deze uitnodiging nu naar een ongerelateerd topic met een bovenal luchtig karakter. Daarbij - niets ten nadele van Linda - geef je de stok door aan iemand die 5 posts gemaakt heeft op HL.......

 

Dit lijkt mij niet de plek om de discussie voort te zetten. Zou dat gebeuren, dan splits ik dit af naar het oorspronkelijk topic:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=31;action=display;threadid=23335

 

Uiteraard nodig ik Linda van harte uit om te reageren, maar ik zou Henny willen vragen om zijn vraag aan Linda per pm of in het bijbehorend topic voort te zetten en het karakter van dit topic in stand te laten. Dus wellicht een andere vraag aan Linda?

 

groet

Joost (die helemaal niets weet van innovatie en er via HL als mod nog steeds niet mee van doen heeft)

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Hey Vossie, goed stuk!

 

We zijn allemaal ondernemers en ik denk dat het bijzonder knap is dat je je op dergelijke wijze profileert.

Vooral ook omdat ik ( misschien wel wij) bij een sexshop denk aan een winkeltje in Amsterdam waar een rauw typetje naast zijn club een winkeltje heeft genomen, om er snel bij te scoren, maar geen oog heeft voor klanten. Ik heb daarbij het –laat ik het een vooroordeel noemen- dat deze mensen op rare wijzen aan hun handel zijn gekozen en dat dit niets met ondernemen te maken heeft.

Jij en ook Marjoleintjes (wellicht niet helemaal de juiste vergelijking) laten toch zien dat deze branche toch ècht ondernemen is en haalt bij mij een aantal vooroordelen weg.

Ik denk ook dat het inderdaad taboe moet blijven en dan ontkomen we er ook niet aan om hypocriet te zijn he.. als iedereen daarmee vrede heeft en jij hiermee een boterham verdient is het toch prima.

Maar ik heb wel een vraag waar ik nieuwsgierig over ben.. weet je kind wat je doet en ben je niet bang of hij / zij hierdoor last krijgt op bijvoorbeeld school?

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Beste Joost, ik denk dat ik met maar met Higherlevel ophoud en ditmaal definitief.

Het is me nu duidelijk dat mijn deelname aan dit forum van de afgelopen 2 dagen zonde van mijn tijd is geweest en ik heb geen zin in verdere flauwekuldiscussies.

 

Henny,

laat je niet op je kop zitten. Er zijn ook (lezende) deelnemers aan die discussie die jouw bijdrage waarderen en het niet zonde van hun tijd vinden. Ik hoop je met een REUS over te kunnen halen om die discussie toch te vervolgen.

Link naar reactie

Ik zie dat ik de eer heb gehad als volgende genomineerd te worden (dank je Vossie!). Leuk! ;D

 

Ik ga er van het weekend even goed voor zitten, jullie horen snel meer van mij in het 'Vijf Vragen' topic.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Super leuk om weer te lezen en bedankt wederom !

 

Kom ik toch weer terug bij mijn vorige (verplaatste) bericht :

 

Mediaschaap moet "hier" lezen, dat hij uitgenodigt is, en zijn reactie plaatsen in het andere topic....

 

De reactie van ironny op Vossie is een inhoudelijke reactie, met een aanvullende vraag, die ik persoonlijk ook interessant vind, en waarschijnlijk meerderen met mij, maar nu moet ik switchen tussen twee draadjes.

 

Dus : gewoon terugplaatsen die handel, het geleuter er tussen uit halen, en elkaar vermaken en inhoudelijk reageren op de o zo interresante verhalen van je collega's ! OK dan !

 

En dan gaan we weer vrolijk verder.... ;)

Link naar reactie

Marcel,

 

Ik begrijp dat je het onderwerp 5 vragen en de reacties daarop graag weer tot 1 onderwerp samengevoegd ziet. Toch hebben we als mods goede redenen dit te splitsen.

 

Ik wil je dan ook vragen, ook al ben je het er niet mee eens, je toch te conformeren aan dit besluit.

 

De splitsing houden we er voorlopig in, en over enige tijd kijken we of dit beter uitpakt dan het samenvoegen. Wordt vervolgd!

 

Namens de mods,

Fred

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Marcel,

 

Ik begrijp dat je het onderwerp 5 vragen en de reacties daarop graag weer tot 1 onderwerp samengevoegd ziet. Toch hebben we als mods goede redenen dit te splitsen.

 

Ik wil je dan ook vragen, ook al ben je het er niet mee eens, je toch te conformeren aan dit besluit.

 

De splitsing houden we er voorlopig in, en over enige tijd kijken we of dit beter uitpakt dan het samenvoegen. Wordt vervolgd!

 

Namens de mods,

Fred

 

Fred,

 

Ik ken niet de techniek achter dit forum, maar aangezien dit toch een topic is welke altijd zal blijven bestaan (als het goed is) is het wellicht mogelijk om standaard bij elke reactie op de vragen, direct een link in te voegen naar deze reactietopic?

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Goed punt van Ronny. Een dergelijke vaste koppeling (op wat voor manier dan ook) zou e.e.a. wel eenvoudiger maken.

 

Tegelijkertijd snap ik waarom de mods het '5 vragen' topic schoon willen houden. Dus een 'best of both worlds' oplossing zou ideaal zijn.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

 

Net zoals columns elk inidvidueel gekoppeld zijn aan een draad 'reacties' kunnen de 5 vragen aan... waarschijnlijk ook elk apart gepubliceerd worden met een aangelinkte draad reacties.

 

Henny is trouwens een typische mopperende dwarsdenker. Schouders ophalen en door met de rest. Pffff. ::)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Tegelijkertijd snap ik waarom de mods het '5 vragen' topic schoon willen houden. Dus een 'best of both worlds' oplossing zou ideaal zijn.

 

 

Dat is dus ook mijn punt. En "schoon" houden doen we samen, lijkt me.

 

@ Fred : Natuurlijk zal ik me aan de regels houden. Een reactie zoals van Vossie nu gegeven op een welgemeende vraag, en deze reactie laten staan, maakt het draadje compleet en als bedoeld, en ben ik (en meerderen met mij, weet ik intussen ;) ) weer helemaal gelukkig !

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.