Vandaag kreeg per e-mail het onderstaande bericht:
Graag je aandacht voor het volgende.
Het afgelopen half jaar is door Albert Zeeman hard gewerkt aan een nieuwe webdienst. De kans is aanwezig dat het idee het succes van startpagina.nl gaat evenaren. Maar zoals ook startpagina.nl is begonnen met beperkte verwijzingen, hebben
zij nu ook meer informatie nodig. Ik verzoek je vriendelijk deze week een kwartiertje tot half uur in dit initiatief te investeren. Je heb dan meegeholpen aan een webdienst die wellicht revolutionair simpel maar doeltreffend kan zijn.
Stel je wilt februari 2004 een campagne of groot feest geven. Hoe weet je nu of er dan geen vakanties, religieuze feestdagen of mega evenementen zijn die jouw plan kunnen beïnvloeden. Heel simpel: je surft naar www.momentplanner.com. Daar staan binnenkort alle gebeurtenissen die het leven van minimaal 50.000 mede-Nederlanders beïnvloeden.
Alleen nu is de database vrij beperkt. Ik stuur je dit mailtje met het verzoek je als scout aan te melden op http://www.momentplanner.com
Stap 1: meldt je aan (je ontvangt een E-mail met wachtwoord)
Stap 2: log in ga naar eigenschappen en registreer je als SCOUT
Stap 3: registreer (zo volledig mogelijk) 5 tot 10 grote evenementen die je uit jouw regio zo te binnen schieten. Zo help je deze gratis webdienst met snelle start. Bovendien maak je deel uit van de eersten die kennismaken met deze dienst voor marketeers.
Let wel op dat ingevoerde evenementen minimaal impact op 50.000 mensen in Nederland hebben. Dus geen cavia beurzen of specialistische vakbeurzen. Indien de webdienst snel veel momenten heeft en bezoekers, zullen de initiatiefnemers de Scouts gaan belonen per ingevoerd moment.
Nu krijgen de eerste Scouts die 10 momenten hebben ingevoerd, die ook gepubliceerd worden, een aardige attentie opgestuurd.
Alvast bedankt voor je medewerking en hopelijk kunnen ze je snel uitnodigen voor de opening van deze wereldprimeur.
Wel een leuk initiatief denk ik!
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Vandaag kreeg per e-mail het onderstaande bericht:
Graag je aandacht voor het volgende.
Het afgelopen half jaar is door Albert Zeeman hard gewerkt aan een nieuwe webdienst. De kans is aanwezig dat het idee het succes van startpagina.nl gaat evenaren. Maar zoals ook startpagina.nl is begonnen met beperkte verwijzingen, hebben
zij nu ook meer informatie nodig. Ik verzoek je vriendelijk deze week een kwartiertje tot half uur in dit initiatief te investeren. Je heb dan meegeholpen aan een webdienst die wellicht revolutionair simpel maar doeltreffend kan zijn.
Wat is het?
www.momentplanner.com de eenvoudigste manier om marketingrampen te voorkomen.
Stel je wilt februari 2004 een campagne of groot feest geven. Hoe weet je nu of er dan geen vakanties, religieuze feestdagen of mega evenementen zijn die jouw plan kunnen beïnvloeden. Heel simpel: je surft naar www.momentplanner.com. Daar staan binnenkort alle gebeurtenissen die het leven van minimaal 50.000 mede-Nederlanders beïnvloeden.
Alleen nu is de database vrij beperkt. Ik stuur je dit mailtje met het verzoek je als scout aan te melden op http://www.momentplanner.com
Stap 1: meldt je aan (je ontvangt een E-mail met wachtwoord)
Stap 2: log in ga naar eigenschappen en registreer je als SCOUT
Stap 3: registreer (zo volledig mogelijk) 5 tot 10 grote evenementen die je uit jouw regio zo te binnen schieten. Zo help je deze gratis webdienst met snelle start. Bovendien maak je deel uit van de eersten die kennismaken met deze dienst voor marketeers.
Let wel op dat ingevoerde evenementen minimaal impact op 50.000 mensen in Nederland hebben. Dus geen cavia beurzen of specialistische vakbeurzen. Indien de webdienst snel veel momenten heeft en bezoekers, zullen de initiatiefnemers de Scouts gaan belonen per ingevoerd moment.
Nu krijgen de eerste Scouts die 10 momenten hebben ingevoerd, die ook gepubliceerd worden, een aardige attentie opgestuurd.
Alvast bedankt voor je medewerking en hopelijk kunnen ze je snel uitnodigen voor de opening van deze wereldprimeur.
Wel een leuk initiatief denk ik!
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!