Ik ben een gebruiker die nog niet zo lang actief is op deze site.
Toch valt mij het volgende op..
Met enige regelmaat worden er op het administratieve vlak vragen gesteld die enig niveau missen.
Ze lijken vooral ingegeven door een "angst" om een boekhoouder in te schakelen.
Ik vermoed dat hierbij voornamelijk een financieel belang speelt en dat het niet gaat over het feit dat de ondernemer zo graag alles "in eigen hand houdt".
Laat mij s.v.p. eens weten wat de voornaamste redenen zijn om de administratie geheel zelf ter hand te nemen ondanks dat
het, b.v. bij het invullen van een belastingaagifte, duidelijk is dat er onvoldoende kennis aanwezig is om dit zonder hulp goed af te ronden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
VNIS
VNIS
Ik ben een gebruiker die nog niet zo lang actief is op deze site.
Toch valt mij het volgende op..
Met enige regelmaat worden er op het administratieve vlak vragen gesteld die enig niveau missen.
Ze lijken vooral ingegeven door een "angst" om een boekhoouder in te schakelen.
Ik vermoed dat hierbij voornamelijk een financieel belang speelt en dat het niet gaat over het feit dat de ondernemer zo graag alles "in eigen hand houdt".
Laat mij s.v.p. eens weten wat de voornaamste redenen zijn om de administratie geheel zelf ter hand te nemen ondanks dat
het, b.v. bij het invullen van een belastingaagifte, duidelijk is dat er onvoldoende kennis aanwezig is om dit zonder hulp goed af te ronden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22303-waarom-de-administratie-etc-geheel-zelf-doen/Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag