Ga naar inhoud

30.000 leden en 250.000 berichten op HL: Verzin en Win!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Goed, daar gaan we dan met twee wedstrijden en het combinatieklassement als vervolg op dit topic van een aantal maanden terug dat weer nieuw leven ingeblazen is.

Wedstrijd 1

[*]Voorspel de juiste datum en de juiste tijd van registratie van het 30.000e HigherLevel-lid

Sluitingsdatum voor inschrijving : 18 november 2009 12:00 uur

Wedstrijd 2

[*] Voorspel de juiste datum en de juiste tijd van het posten van het 250.000e bericht op HigherLevel.nl

Sluitingsdatum voor inschrijving : 25 november 2009 12:00 uur

Wedstrijd 3 - het combinatieklassement

[*] Degene met de laagste uitkomst van het totaal van de scores (=plek op de ranglijst) van beide wedstrijden wint het combinatieklassement. (wordt je 2 keer 1e dan is je totaalscore 2. Wordt je 3e en 8e dan is je totaalscore 11)

Spelregels

[1] Het gaat per competitie om degene die het dichtste bij het juiste antwoord zit.

[2] Gebruikmaking van rekenmachines, analysemethoden, statistische methoden etc. zijn toegestaan

[3] De sluitingsdata zijn zogenaamde fatale momenten: 1 seconde te laat = uitsluiting

[4] U mag meedoen aan 1 of aan beide wedstrijden

[5] Het is moderators ten strengste verboden willekeurig oude profielen te verwijderen om de teller te vertragen

[6] Het is moderators ten strengste verboden berichten te verwijderen of grote hoeveelheden berichten in het moderatordeel van higherlevel te plaatsen om de teller te beïnvloeden

[7] Door deelname aan deze wedstrijd gaat deelnemer ermee accoord een digitale foto van een eventueel gewonnen prijs in een gangbaar en zichtbaar formaat in dit topic te plaatsen

[8] Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd, behalve dan met de winnaars om te vragen waar de prijs heengestuurd kan worden

[9] Een overzicht van de inschrijvingen wordt na de sluitingsdatum door ondergetekende in dit topic geplaatst.

Prijzen

[1] De winnaar van wedstrijd 1 (30000e lid) ontvangt zijn prijs van Ironny

[2] De winnaar van wedstrijd 2 (250000e post) ontvangt zijn prijs van TCWJE

[3] De winnaar van wedstrijd 3 (combinatie) ontvangt zijn prijzenpakket van Snowcountry en Romano Sandee

Als er nog meer mensen een prijs(je) berschikbaar willen stellen dan komt er ook nog een 2e en 3e prijs.

Veel plezier

GAME ON

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

In het overzicht van de voorspel en win actie die je hier kunt vinden is nu een tabel met voorspellingen toegevoegd alsmede de grenswaarden waarbij je je (even?) winnaar mag wanen

Frans

Geplaatst:

Matthijs Huisman

Het aantal nieuwe leden is de afgelopen dagen helaas lager dan gemiddeld, deze ga ik niet winnen zo :P

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Geplaatst:

Ewout Wolff

....nog 43 members and counting...

Viel mij trouwens op hoe weinig mensen moesten lachen om de post van Msteer ;D

Geplaatst:

ironny

Viel mij trouwens op hoe weinig mensen moesten lachen om de post van Msteer ;D

Ik vond het nogal serieus ingezet... ik durf ook niet te lachen over iets waar ik niets van begrijp... :-[ heb direct het stukje opgezocht indertijd op wikepedia en prompt besloten om zelf maar geen gok te wagen.

Of was ik het vergeten, dat kan ook ;) maar snappen doe ik het nog steeds niet....

nu ik dan toch aan t typen ben meteen maar even de vraag waarom een dergelijke berekening wordt losgelaten op voorspellingen van anderen? is het niet logischer om een berekening los te laten op de trend? dus over het gemiddeld aantal postings, aanmeldingen ed? Nog even vermelden dat ik niet zo logisch in elkaar zit en dat msteer hier vast goed over na heeft gedacht...

anyway, ik ben erg benieuwd naar de uitslag.

ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

Matthijs Huisman

Ik zie het helaas niet gebeuren dat er in de komende 20 minuten nog 40 nieuwe leden bijkomen :(

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

....nog 43 members and counting...

30

Geplaatst:

Romano Sandee

Het kan dus nog wel dat op de dag van de Tweurtocht de 30.000e lid komt..

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Het kan dus nog wel dat op de dag van de Tweurtocht de 30.000e lid komt..

Spamh**rrrrr....

Edit: Ja, Matthijs, dat was ik. Dank! ;)

Geplaatst:

Jeroen Bakker

nu ik dan toch aan t typen ben meteen maar even de vraag waarom een dergelijke berekening wordt losgelaten op voorspellingen van anderen?

Wisdom of the crowds:

[it] relates [to] Francis Galton's surprise that the crowd at a county fair accurately guessed the weight of an ox when their individual guesses were averaged (the average was closer to the ox's true butchered weight than the estimates of most crowd members, and also closer than any of the separate estimates made by cattle experts).
Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

30

19

Geplaatst:

willemj

HL anderhalf uur platleggen om de uitslag te beinvloeden, net een echte wedstrijd :D

(althans ik kwam afgelopen anderhalf uur met geen mogelijk op de site)

Geplaatst:

StefanO

nog 10 leden te gaan.... spannend, al is het nog lang geen kerst :-\

Geplaatst:

willemj

nog 10 leden te gaan.... spannend, al is het nog lang geen kerst :-\

Meest kansrijke winnaar voor wedstrijd 1 is op dit moment Romano. Maakt daarmee grote kans op de hoofdprijs in het combinatieclassement. Zelfmassage :D

Geplaatst:

Highio

Zelfmassage ;D

Sigaar uit eigen doos... ;)

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

T.C.J.W.E

...

[7] Door deelname aan deze wedstrijd gaat deelnemer ermee accoord een digitale foto van een eventueel gewonnen prijs in een gangbaar en zichtbaar formaat in dit topic te plaatsen

...

Met een beetje handig photoshoppen valt een foto van een massage door Romano, aan Romano natuurlijk wel te maken ;D

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

30

19

6

Geplaatst:

Romano Sandee

...

...

Met een beetje handig photoshoppen valt een foto van een massage door Romano, aan Romano natuurlijk wel te maken ;D

Daar is vooral Norbert goed in ;)

Geplaatst:

T.C.J.W.E

Nog ééntje...

Wat krijgt het 30.000ste lid eigenlijk?

Eeuwige roem, een virtuele beker, en toegang tot een schat aan waardevolle informatie?

Geplaatst:

Merkava

Heeft die lucas even pech zeg. :P

Schermafbeelding_2009-12-04_om_13_18_18.png.97c6155312f4cd5360bb02bfd736e706.png

Geplaatst:

T.C.J.W.E

Nou, dankzij jou (Merkava) heeft Lucas toch nog behaald:

eeuwige roem (de twijfelachtige eer om de boeken in te gaan als "het bijna 30.000ste lid")

en

de toegang tot een schat aan waardevolle informatie

Wellicht kunnen we over ons hart strijken en een virtuele 29.999ste lid beker verstrekken?!

Geplaatst:

Michiel van Vlaardingen

En daar is de echte:

Totaal aantal leden: 30000. Nieuwste lid: Reeel Estate

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Het is zover!!! Reeel Estate heeft zich op precies 4 december 13:27:09 als lid nummero 30.000 geregistreerd!!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

En dat maakt Michiel van Vlaardingen tot de winnaar van Wedstrijd 1 met een tweede plek voor Romano

Michiel gefeliciteerd je hebt de taart van Ironny gewonnen.

De volledige uitslag volgt vanavond op teletekst Higherlevel

Frans

Geplaatst:

Romano Sandee

Gefeliciteerd Michiel!

Stiekem wel blij met een 2e plek.. Wat voor gezicht is dat nu als een gewichtsconsulent een taart moet eten? :P

Geplaatst:

ironny

Michiel van Harte!

De taart komt er aan! (Ik neem nog contact met je op voor het adres) ik hoop dat ie inderdaad bij jou beter tot zijn recht komt als bij Romano ;)

Romano, voor jou had ik anders toch een WORTELTJESTAART besteld hoor....

ironny

www.bofatelefoondienst.nl

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.