Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
harrieschenkel
harrieschenkel
N.a.v. een vorig bericht hierbij een andere vraag.
Zoals het nu lijkt gaat mijn winkel per 01-02-2010 op slot ( of wordt overgenomen) door een beroepsziekte.
Er is voor mij in deze winkel geen toekomst meer, want de ziekte die ik heb heeft met deze winkel te maken.
De kans is heel groot dat ik met een restschuld zal blijven zitten bij de bank dat ligt tussen de 40000 en 90000 euro.
Omdat ik dit niet kan afbetalen door mijn ziekte zal ik een beroep moeten doen op de wspn. Anders kan ik deze schild nooit meer afbetalen lijkt me.
De bank is mijn enigste schuldeiser!!!!
Kan ik in dit geval zelf de wspn aanvragen of hoe gaat dat??
Of moet je meerdere schuldeisers hebben die dan voor mij het gaan aanvragen??
Hoe zit dit nu precies, want ik krijg van alle kanten informatie en dat spreekt elkaar allemaal tegen.
De een zegt dat dit geen probleem is en de ander zegt weer dat de bank hier nooit mee akkoord gaat.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Groeten, Harry
P.s. Het gaat om een eenmanszaak!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23866-schuldsanering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
58 antwoorden op deze vraag