Voor mijn bedrijf ben ik momenteel bezig met het marketingactieplan voor 2010.
Ik wil het dit jaar anders aanpakken dan vorig jaar omdat het plan te vaak in de la terecht kwam en niet op het bureau van de desbetreffende managers. Ik wil het plan beknopt en duidelijk schrijven.
Nu is er 1lastig probleem wat dit een beetje lastig maakt. Wij leveren heel veel verschillende diensten (onze corebusiness is namelijk het leveren van informatie) en er zijn heel veel varianten mogelijk op deze diensten. Moet ik nu alle producten en uitzonderingen beschrijven of kan ik me beperken tot een aantal. Heeft iemand ook een voorbeeld van een marketingactieplan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mar.jo
mar.jo
Hallo allemaal,
Voor mijn bedrijf ben ik momenteel bezig met het marketingactieplan voor 2010.
Ik wil het dit jaar anders aanpakken dan vorig jaar omdat het plan te vaak in de la terecht kwam en niet op het bureau van de desbetreffende managers. Ik wil het plan beknopt en duidelijk schrijven.
Nu is er 1lastig probleem wat dit een beetje lastig maakt. Wij leveren heel veel verschillende diensten (onze corebusiness is namelijk het leveren van informatie) en er zijn heel veel varianten mogelijk op deze diensten. Moet ik nu alle producten en uitzonderingen beschrijven of kan ik me beperken tot een aantal. Heeft iemand ook een voorbeeld van een marketingactieplan?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Gr, Marjolein
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24309-marketingactieplan-voor-verschillende-bedrijfsonderdelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag