Het speelt al een tijdje in mijn hoofd en ik denk dat ik wel de boel wel een beetje op een rijtje heb. Ik wil daarom graag jullie innovatieve kijk, en dus niet zoals je gewend bent wellicht, over de accountants/bedrijfsadviseurs en administratiekantoren markt.
Wikipedia voor de algemene beschrijvingen:
Een accountant (accomptant, rekenaar, rekenmeester) is iemand die beroepsmatig jaarrekeningen controleert, jaarrekeningen opmaakt of financiële administraties voert. Voor dit beroep is een speciale opleiding nodig.
Een administrateur (hoofd administratie) is iemand die beroepsmatig de (financiële) administratie bijhoudt voor een bedrijf, vereniging of stichting. Bij het midden- en kleinbedrijf wordt deze taak vaak door één persoon uitgevoerd. Bij grotere bedrijven wordt de administrateur bijgestaan door diverse medewerkers met ieder hun eigen werkgebied en verantwoordelijkheden. In dat geval worden er ook leidinggevende taken toegevoegd aan de werkzaamheden van de administrateur. Vaak volgt dan voor de functie een promotie tot de titel van Financieel manager.
Een organisatieadviseur, ook wel aangeduid als managementconsultant, is een adviseur van het bedrijfsleven, de overheid, en andere organisaties in beleidsmatige en organisatorische vraagstukken.
Waarom doet de accountant bij veel bedrijven alles?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djluc
djluc
Het speelt al een tijdje in mijn hoofd en ik denk dat ik wel de boel wel een beetje op een rijtje heb. Ik wil daarom graag jullie innovatieve kijk, en dus niet zoals je gewend bent wellicht, over de accountants/bedrijfsadviseurs en administratiekantoren markt.
Wikipedia voor de algemene beschrijvingen:
Waarom doet de accountant bij veel bedrijven alles?
Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24847-ouderwetse-markt-en-hoe-het-zou-moeten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag