Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Motivator
Motivator
Hi allemaal,
Mijn naam is Guiseppe Baal en ik ben de meest onbekende ondernemer op dit forum tot nu toe.
Na lange tijden in een isolement te hebben geleefd wil ik nu de boeg omgooien en graag mensen inspireren en motiveren.
Het liefst doe ik dit voor grote groepen mensen die graag hun dromen willen realiseren.
Ik merk dat het vrij lastig is om zonder goede referenties ergens aan de bak te komen als spreker.
Maar dit gaat er toch om of je de mensen werkelijk tot motivatie kunt aanzetten en niet of jij zelf een berg hebt beklommen?
Misschien zit ik ernaast maar ik loop ook gewoon een beetje vast hierop.
Heeft een van jullie misschien ervaringen, tips of ideeën hoe je dit toch van de grond kunt krijgen?
Motivatie & Inspiratie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24887-als-motiverend-en-inspirerend-spreker-aan-de-bak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag