Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Zo nun en dan komt er een slogan langs of lees je een actie waarvan je denkt, wauw die is goed of die gewoon een glimlach op je gezicht laat zien.
Het lijkt me leuk om een topic over te maken. wel met de regel dat eigen slogans niet mogen. Anders krijg je eindeloze spam.
Als het geen goed idee is, mag het topic verwijdert worden, maar denk dat het wel leerzaam kan zijn.
-------------------
Als eerste een klein stukje tekst, waarom ik toch wel moest lachen het komt van een site van een sportcentrum.
Eerst een hoofdstuk om wel te gaan sporten, maar zoals het hoort ook 10 redenen om niet te gaan sporten:
10 redenen om niet te sporten
[*]Sporten kost veel tijd.
[*]Sporten is veel te riskant.
[*]Ik weet niet hoe te beginnen.
[*]Ik ben daar toch te oud en te dik voor.
[*]Ik kan nergens naar toe.
[*]Ik ken helemaal niemand.
[*]Ik wil geen verplichtingen.
[*]Mij niet gezien tussen al dat jonge/oude volk.
[*]Oefeningen zijn te moeilijk of te zwaar voor mij.
[*]Ik zie geen enkel resultaat, dus ik ben niet gemotiveerd.
Welke gebruik jij ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26156-sterke-marketing-kretenacties/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag