Wat gaan we doen met koninginnedag?

Aanbevolen berichten

Beste HL-ers,

 

Ik ben benieuwd wat we gaan doen met koninginnedag? Gaan we feestvieren of grijpen we deze geweldige dag (waarop alles mag) aan om nog wat zaken te doen!?

 

Gaan we misschien ons bedrijf extra promoten via het lokale dorpsfestijn? Of gaan we met onze handel in Amsterdam op de vrijmarkt staan? Of denken we wellicht: handel is handel! 30 trayen Red Bull en verkopen die hap?

 

Ik ben heel benieuwd!

 

Topic aangepast, omdat ik de vrije gedachte van koninginnedag iets te ruim nam ;)

www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl

Link naar reactie
Alcohol op straat verkopen zal wellicht wat regels hebben die dat niet zo eenvoudig maken?

 

Klopt: zie deze regels omtrent alcoholverkoop, of ga je die naast je neerleggen (en eventuele verbalisanten paaien met een frisse prosecco ;)) ?

 

Citaat:

Alleen horecaondernemers die al een vergunning hebben om alcohol te verkopen en in het bezit zijn van een ontheffing mogen, direct voor hun zaak (of op een andere plaats mits hiervoor vergunning is verleend), zwakalcoholische drank schenken aan de openbare weg.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Eerst mijn vrouw en kindjes uitzwaaien die een weekje op vakantie gaan..... :'(

 

En dan 3 dagen vrij : voor papa de kans om eindelijk zijn anderhalf jaar oude belofte in te lossen en als verrassing de tuin op te knappen.... Hekwerk schilderen, tuinpad bestraten enzovoorts ! (En ik heb er echt zin in ook ! )

 

Maar einde middag ga ik zeker een biertje drinken in het park !!

 

Link naar reactie

Ben uitgenodigd voor een salestraining in het buitenland, maar dat gaat 'm niet worden.

Keihard zaken doen is het motto die dag...................samen met m'n dochter op de vrijmarkt ;)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.