Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Ik was op zoek naar resultaten over guerilla marketing acties,
maar daarentegen vind ik voornamelijk discussies over wat het
nou eigenlijk inhoud (de term) of ideeen voor bepaalde acties.
Nu gaat het uiteindelijk om het DOEN ervan, en wat daar bij komt
kijken. Daarom ben ik (en vast ook anderen) wel benieuwd naar de
'consequenties'. Zo las ik al dat iemand groene dozen achterliet in
een stad en 4 keer politie op zn dak had.
Wat is het risico dat je loopt als je bijv flyert op de parkeerplaats
buiten een beurs??
Of dingen achterlaat op bepaalde plekke.
(kun je uberhaupt verantwoordelijk gehouden worden als jouw flyers
ergens liggen terwijl je het zelf niet hebt gedaan?)
Als dit wat meer inzichtelijk is, zullen mensen ook minder snel
geremd zijn om het toe te passen.. waaronder ik zelf :P
Wat kan je gebeuren als je dit soort acties inzet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28084-guerilla-marketing-de-praktijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag