Sinds Februari heb ik een webshop in erotische artikelen.
De verkoop loopt helaas minder dan ik verwacht/gehoopt had. Nou kwam het volgende idee boven borrelen..
Kan ik bijvoorbeeld op jaarmarkten of op weekmarkten (als bijvoorbeeld vrije markt Brunssum, zwarte markt Cuijk, etc) terecht en daar ook iets verkopen.
Natuurlijk is verkoop daar mooi, maar het is voornamelijk om reclame te maken.
Nou is mijn directe vraag, mag ik volgens de wetgeving op zo een markt verkopen als ik bij de KVK ingeschreven sta als webwinkel en erotische artikelen.???
Natuurlijk houd ik er op die markten ook rekening mee dat minderjarigen niet zomaar de stand kunnen bezoeken of zelfs zien. Ik heb de mogelijkheid een wagen of tent te plaatsen waar alleen een deuropening in is.
Zo kan ik de boel dus afschermen van mensen onder de 18.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jowipaulissen
jowipaulissen
Hallo,
Sinds Februari heb ik een webshop in erotische artikelen.
De verkoop loopt helaas minder dan ik verwacht/gehoopt had. Nou kwam het volgende idee boven borrelen..
Kan ik bijvoorbeeld op jaarmarkten of op weekmarkten (als bijvoorbeeld vrije markt Brunssum, zwarte markt Cuijk, etc) terecht en daar ook iets verkopen.
Natuurlijk is verkoop daar mooi, maar het is voornamelijk om reclame te maken.
Nou is mijn directe vraag, mag ik volgens de wetgeving op zo een markt verkopen als ik bij de KVK ingeschreven sta als webwinkel en erotische artikelen.???
Natuurlijk houd ik er op die markten ook rekening mee dat minderjarigen niet zomaar de stand kunnen bezoeken of zelfs zien. Ik heb de mogelijkheid een wagen of tent te plaatsen waar alleen een deuropening in is.
Zo kan ik de boel dus afschermen van mensen onder de 18.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen!
Groetjes Jowi
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28625-kan-een-webwinkel-ook-zo-verkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag