Na al enkele discussies gehad te hebben over de het feit "Hoe belangrijk een school diploma MBO, HBO en WHO?
Ik zelf nu net 24 jaar, doe de opleiding HBO M.E.R (Management, Economie en Recht) en heb ondertussen een aardige onderneming opgebouwd, en ik vraag me nu af hoe belangrijk is een school diploma?
Wat mijn vreselijk irriteert is het aanhoren van docenten die allemaal "interessanten" dingen vertellen over onderwerpen waar ik helemaal niks mee ga doen. Leren is ook niet mijn sterkste punt, tot het moment als iets mij interesse raakt, dan lees in een keer een boek uit en wil ik ook alles weten.
Nu de vraag, hoe belangrijk is voor jullie een diploma?
Waarop selecteren jullie personeel, werkervaring, diploma, beide of anders?
PS: Ik ben niet meer van plan om voor een werkgever te werken :-)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Tokmetzis
Jeroen Tokmetzis
Hallo ondernemers,
Na al enkele discussies gehad te hebben over de het feit "Hoe belangrijk een school diploma MBO, HBO en WHO?
Ik zelf nu net 24 jaar, doe de opleiding HBO M.E.R (Management, Economie en Recht) en heb ondertussen een aardige onderneming opgebouwd, en ik vraag me nu af hoe belangrijk is een school diploma?
Wat mijn vreselijk irriteert is het aanhoren van docenten die allemaal "interessanten" dingen vertellen over onderwerpen waar ik helemaal niks mee ga doen. Leren is ook niet mijn sterkste punt, tot het moment als iets mij interesse raakt, dan lees in een keer een boek uit en wil ik ook alles weten.
Nu de vraag, hoe belangrijk is voor jullie een diploma?
Waarop selecteren jullie personeel, werkervaring, diploma, beide of anders?
PS: Ik ben niet meer van plan om voor een werkgever te werken :-)
Groetjes,
Jeroen
www.we-are-entertainment.nl
www.wre.nl
Dream you Life
Live your Dream
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29797-school-diploma-nodig-janee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag