Hallo forumlezers. Graag goede ideeën en meningen.
Ik heb een eigen wellness & beautysalon (eenmanszaak) in een klein dorp in Noord Limburg. In hetzelfde dorp zit een vestiging van een internationale vakantiepark organisatie. Zij bieden zelf geen wellness en beauty op het park aan.
Toen ik 2 jaar geleden hier startte met mijn salon heb ik gevraagd of ik folders neer mocht leggen bij de receptie. Dat mocht niet in het zicht, maar de receptioniste vroeg toch of ik folders daar wilde laten dan konden die uitgereikt worden als er naar gevraagd werd. Daar kwam dus weinig uit.
Ik heb nog enkele keren contact gezocht met het park maar kreeg geen reactie.
Afgelopen december toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht. Komende week heb ik eindelijk een afspraak met de manager om eens samen van gedachten te wisselen over een samenwerking.
Op dit moment heb ik weinig financiele ruimte dus eigenlijk heb ik niet veel meer opties dan de volgende voorstellen:
* banner en link op de site van het vakantiepark zelf
* folders wel in het zicht in de receptie
* korting voor de gasten van het park
* zij richten een ruimte in en nemen mij voor een bepaald aantal uren in dienst
* zij richten een ruimte in en krijgen een bepaald percentage van de omzet
Veel verder kom ik eigenlijk niet. Ik wil deze kans niet verprutsen nu ik eindelijk een voet tussen de deur heb. Ik denk niet dat ik ooit een 2e kans krijg die zo mooi zou kunnen zijn.
Zijn er mensen die goede ideeën hebben en die bij tips kunnen geven waar ik zeker aan moet denken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edith61
Edith61
Hallo forumlezers. Graag goede ideeën en meningen.
Ik heb een eigen wellness & beautysalon (eenmanszaak) in een klein dorp in Noord Limburg. In hetzelfde dorp zit een vestiging van een internationale vakantiepark organisatie. Zij bieden zelf geen wellness en beauty op het park aan.
Toen ik 2 jaar geleden hier startte met mijn salon heb ik gevraagd of ik folders neer mocht leggen bij de receptie. Dat mocht niet in het zicht, maar de receptioniste vroeg toch of ik folders daar wilde laten dan konden die uitgereikt worden als er naar gevraagd werd. Daar kwam dus weinig uit.
Ik heb nog enkele keren contact gezocht met het park maar kreeg geen reactie.
Afgelopen december toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht. Komende week heb ik eindelijk een afspraak met de manager om eens samen van gedachten te wisselen over een samenwerking.
Op dit moment heb ik weinig financiele ruimte dus eigenlijk heb ik niet veel meer opties dan de volgende voorstellen:
* banner en link op de site van het vakantiepark zelf
* folders wel in het zicht in de receptie
* korting voor de gasten van het park
* zij richten een ruimte in en nemen mij voor een bepaald aantal uren in dienst
* zij richten een ruimte in en krijgen een bepaald percentage van de omzet
Veel verder kom ik eigenlijk niet. Ik wil deze kans niet verprutsen nu ik eindelijk een voet tussen de deur heb. Ik denk niet dat ik ooit een 2e kans krijg die zo mooi zou kunnen zijn.
Zijn er mensen die goede ideeën hebben en die bij tips kunnen geven waar ik zeker aan moet denken.
Edith
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30220-samenwerken-met-groot-bekend-vakantiepark-in-de-buurt-welke-opties-zijn-er/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag