Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Eric_M
Eric_M
Goede(middag op het moment)
Of dit onderwerp passend is en op de goede locatie staat, ik ben van mening van wel. Mocht dit anders zijn mijn excuus.
Ik zal mij voorstellen, ik ben Eric Mieremet ( geen familie banden met ..)
Een 24 jarige ondernemer in de koeltechniek ( ruim 4 jaar)
Voordelen :
- Erg creatief met praktische oplossingen.
- "Thinking outside the box"
- Meedenkend
- Positief en optimistisch
Nadelen :
- Hak op de tak.
- Paardensprongen met denken en uitspreken van ideeën
- Laat maar zeggen, mijn "input-output" systeem werkt anders.
Ik wil door middel van dit forum mijn voordelen benutten en mijn nadelen overbruggen.
Het "Spelletje" zoals ik dat in mijn hoofd heb.
Er worden een aantal problemen gesteld als reactie op dit bericht.
Ik behandel max 2 problemen tegelijk.
Per re-reactie van mij zal ik proberen zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk een oplossing te schetsen.
Ik ben mij hierbij van bewust dat ik stappen oversla in het denkproces, hier komen jullie aan bod.
Stel een vraag erbij.(over 1 van de 2 oplossingen.)
Sommige (deel)oplossingen zullen niet kloppend zijn omdat ik ook niet alle wijsheid in pacht heb, Mea culpa.
Graag wordt ik op andere punten gewezen, welke niet kloppend zijn in mijn oplossing.
Het doel van dit geheel ?
- Ik wordt geprikkeld en de bovenkamer kan lekker zijn gang gaan.
- Ontstaan van een innovatieve oplossingen welke door iemand geütiliseerd kunnen worden.
- Ruw materiaal voor een ondernemersplan.
Ik kan geen percentages of winsten eisen, is ook helemaal mijn intentie niet. ik wil graag bezig zijn.
Misschien kijkt er zelfs een scout mee die mij kan gebruiken in een Denktank.
De opbrengsten uit het door jou(?) te maken ondernemersplan op basis van mijn antwoorden zijn voor degene die er gebruik van maakt.
Een bericht van bedankt en een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek stel ik wel op prijs.
( tevens mag een persoonlijk gesprek met mij aangaan altijd ! )
Kortom : Wie schiet ( een probleem af ) ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30886-het-spelletje-genaamd-eric-denkt-en-u-vraagt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
44 antwoorden op deze vraag