Soms is het zo dat ik een maand mee maak waarbij de verkopen opeens niet echt goed gaan. Bij zulke situaties wacht ik de eerste 2 weken af hoe het verloopt , als ik zie dat er te weinig wordt verkocht dan grijp ik direct in en verlaag ik de prijzen fors. Dus echt 100de euro's eraf halen. (20á30% prijs verlaging op 80% van de totale voorraad.) (waarbij ik dus de goedkoopste leverancier van heel nl word, goedkoper heb je niet.)
Wanneer ik dat doe dan verkoop ik ineens weer een hele boel waarna ik de volgende maand weer de prijzen verhoog. Dit soort maanden maak ik tot nu toe , 3x per jaar mee ongeveer. )hopelijk zal het niet vermeerderen , denk het niet..)
En dan grijp ik direct in , na het 2de week of terwijl we nog in het 2de week van de maand zitten. Direct alle prijzen omlaag gooien om de maand toch goed te overleven.
Bij mij werkt het tot nu toe wel goed , hoe pakken jullie dat aan?
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
Soms is het zo dat ik een maand mee maak waarbij de verkopen opeens niet echt goed gaan. Bij zulke situaties wacht ik de eerste 2 weken af hoe het verloopt , als ik zie dat er te weinig wordt verkocht dan grijp ik direct in en verlaag ik de prijzen fors. Dus echt 100de euro's eraf halen. (20á30% prijs verlaging op 80% van de totale voorraad.) (waarbij ik dus de goedkoopste leverancier van heel nl word, goedkoper heb je niet.)
Wanneer ik dat doe dan verkoop ik ineens weer een hele boel waarna ik de volgende maand weer de prijzen verhoog. Dit soort maanden maak ik tot nu toe , 3x per jaar mee ongeveer. )hopelijk zal het niet vermeerderen , denk het niet..)
En dan grijp ik direct in , na het 2de week of terwijl we nog in het 2de week van de maand zitten. Direct alle prijzen omlaag gooien om de maand toch goed te overleven.
Bij mij werkt het tot nu toe wel goed , hoe pakken jullie dat aan?
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33404-hoe-pakken-jullie-de-slechte-omzet-maanden-aan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
85 antwoorden op deze vraag