hopende dat jullie omtrent onderstaande meer weten dan ik,
ik ben een eenmanszaak begonnen met als doel naast mijn huidige baan de zakelijke rekening te spekken zodat ik met een half jaar voldoende vermogen heb opgebouwd om definitief de knoop door te hakken bij mijn huidige werkgever.
1) kan ik zonder problemen een zakelijke auto aanschaffen Eind 2011 van het opgebouwde?
2) zolang ik geen Salaris uit de eenmanszaak neem hoef ik deze toch niet bij mijn huidige salaris te plussen?
3) weet er iemand een goed boekhoudprogramma om mee te starten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marika
Marika
Beste allemaal
hopende dat jullie omtrent onderstaande meer weten dan ik,
ik ben een eenmanszaak begonnen met als doel naast mijn huidige baan de zakelijke rekening te spekken zodat ik met een half jaar voldoende vermogen heb opgebouwd om definitief de knoop door te hakken bij mijn huidige werkgever.
1) kan ik zonder problemen een zakelijke auto aanschaffen Eind 2011 van het opgebouwde?
2) zolang ik geen Salaris uit de eenmanszaak neem hoef ik deze toch niet bij mijn huidige salaris te plussen?
3) weet er iemand een goed boekhoudprogramma om mee te starten?
Bij voorbaat dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33649-eenmanszaak-als-tweede-baan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag