Vandaag ben ik in de cijfers gedoken van mijn bedrijf [mod-edit:linken naar bedrijf in topic niet nodig. Kan in signature] in een poging om mijn verkoopprijzen te gaan optimaliseren. Een aantal zaken bleven mij eigenlijk vrij onduidelijk en dus vraag ik jullie naar de ervaringen die jullie hebben.
Mijn vraag is: Hoeveel procent van de verkoopprijs is de inkoopprijs van een product bij jullie?
Een aantal belangrijke zaken over mijn winkel die wellicht van belang zijn.
Branche: Detailhandel
Productprijzen liggen tussen de 2 eu en 70 eu.
Welk percentage ik bedoel in het volgende:
voorbeeld:
Inkoop €25,-
Verkoop €75,-
Inkoop%: 33% van de verkoopprijs
Graag opinies, ervaringen, meningen over wat gangbare percentage zijn en welke percentages je eventueel hanteert.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basketballwear
Basketballwear
Geachte Higherlevelers,
Vandaag ben ik in de cijfers gedoken van mijn bedrijf [mod-edit:linken naar bedrijf in topic niet nodig. Kan in signature] in een poging om mijn verkoopprijzen te gaan optimaliseren. Een aantal zaken bleven mij eigenlijk vrij onduidelijk en dus vraag ik jullie naar de ervaringen die jullie hebben.
Mijn vraag is: Hoeveel procent van de verkoopprijs is de inkoopprijs van een product bij jullie?
Een aantal belangrijke zaken over mijn winkel die wellicht van belang zijn.
Branche: Detailhandel
Productprijzen liggen tussen de 2 eu en 70 eu.
Welk percentage ik bedoel in het volgende:
voorbeeld:
Inkoop €25,-
Verkoop €75,-
Inkoop%: 33% van de verkoopprijs
Graag opinies, ervaringen, meningen over wat gangbare percentage zijn en welke percentages je eventueel hanteert.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33744-verkoopprijs-ten-opzichte-van-inkoopprijs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag