Soms heb je een goed idee. Tot je echtgenote je weer met 2 voeten op de grond zet. Marktonderzoek met N=1.
Dus wil ik graag jullie ongezouten mening. Ben overigens eigenwijs genoeg om die gewoon naast me neer te leggen. ;)
Ik moet voor de Mobicar beurs in Brussel nieuwe folders laten drukken. Op de website van de drukker zag ik een aanbieding voor het laten maken van posters. Bij mij gaat dan meteen de "kans" modus aan.
Het idee is om naast de productfolder ook A3 posters te laten drukken, met een zelf geschoten afbeelding, en deze gratis weg te geven bij aankoop van een Kemdirect product of voor een klein bedrag te verkopen aan mensen die niets nodig hebben.
Argumenten voor:
- je komt in gesprek met mensen die niet in eerste instantie interesse voor de producten hebben
- als mensen de poster ophangen draagt het bij aan de naamsbekendheid
- de klanten zien ook een andere kant van mij, de amateurfotograaf
Argumenten tegen:
- niemand zit te wachten op een poster met daarop reclame (hoe klein dan ook)
- het leidt af van de producten waar het eigenlijk om draait
- is dus weggegooid geld (50 - 70 cent per poster)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans v N
Hans v N
Beste ondernemers,
Soms heb je een goed idee. Tot je echtgenote je weer met 2 voeten op de grond zet. Marktonderzoek met N=1.
Dus wil ik graag jullie ongezouten mening. Ben overigens eigenwijs genoeg om die gewoon naast me neer te leggen. ;)
Ik moet voor de Mobicar beurs in Brussel nieuwe folders laten drukken. Op de website van de drukker zag ik een aanbieding voor het laten maken van posters. Bij mij gaat dan meteen de "kans" modus aan.
Het idee is om naast de productfolder ook A3 posters te laten drukken, met een zelf geschoten afbeelding, en deze gratis weg te geven bij aankoop van een Kemdirect product of voor een klein bedrag te verkopen aan mensen die niets nodig hebben.
Argumenten voor:
- je komt in gesprek met mensen die niet in eerste instantie interesse voor de producten hebben
- als mensen de poster ophangen draagt het bij aan de naamsbekendheid
- de klanten zien ook een andere kant van mij, de amateurfotograaf
Argumenten tegen:
- niemand zit te wachten op een poster met daarop reclame (hoe klein dan ook)
- het leidt af van de producten waar het eigenlijk om draait
- is dus weggegooid geld (50 - 70 cent per poster)
De poster is hieronder te bekijken.
KEMDIRECTPOSTERkolibri.pdf
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33794-kan-ik-een-poster-van-prive-foto-inzetten-voor-marketingdoeleinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag