Ik heb misschien voor jullie een simpele vraag maar ik kom er echt niet uit. Ik heb altijd outlook als emailprogramma gebruikt en ik had maar 1 email adres, ( info@ adres ) Dit beviel destijds best goed maar toen had ik het nog niet zo druk als nu en ik had nog niet zoveel emails per dag/week en kon ik het dus nog goed onthouden/bijhouden.
Nu is enkele weken geleden mijn computer gecrashed en heb ik sindsdien alleen nog maar Windows live mail (ik kreeg outlook niet werkend geinstalleerd), ik vindt dit programma (nog) niet echt fijn om mee te werken en ik merk dat ik steeds meer zit te zoeken naar ontvangen en verstuurde mails.
Gebruiken jullie verschillende mail adressen om bijvoorbeeld prijsopvragen naar leveranciers te sturen, offerte's naar klanten te sturen, opdrachten naar leveranciers te sturen, opdrachtbevestigingen naar klanten te sturen, adres voor de administratie, enzovoort? (ik ben maar een klein bedrijf trouwens) Of ordenen jullie dit op een heel andere manier? (exel bestand bijvoorbeeld)
Verder wil ik graag al mijn mails (dus ook de oudere in de in en uitbox) kunnen lezen en beantwoorden op verschillende plaatsen (thuis, laptop, vakantie) maar dan moet het wel zo zijn dat als ik thuis een offerte maakt en verstuurt ik deze mail ook op de zaak terug kan zien...
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen hoe ik beter/ makkelijker/ efficienter kan gaan werken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
retep
retep
Hallo,
Ik heb misschien voor jullie een simpele vraag maar ik kom er echt niet uit. Ik heb altijd outlook als emailprogramma gebruikt en ik had maar 1 email adres, ( info@ adres ) Dit beviel destijds best goed maar toen had ik het nog niet zo druk als nu en ik had nog niet zoveel emails per dag/week en kon ik het dus nog goed onthouden/bijhouden.
Nu is enkele weken geleden mijn computer gecrashed en heb ik sindsdien alleen nog maar Windows live mail (ik kreeg outlook niet werkend geinstalleerd), ik vindt dit programma (nog) niet echt fijn om mee te werken en ik merk dat ik steeds meer zit te zoeken naar ontvangen en verstuurde mails.
Gebruiken jullie verschillende mail adressen om bijvoorbeeld prijsopvragen naar leveranciers te sturen, offerte's naar klanten te sturen, opdrachten naar leveranciers te sturen, opdrachtbevestigingen naar klanten te sturen, adres voor de administratie, enzovoort? (ik ben maar een klein bedrijf trouwens) Of ordenen jullie dit op een heel andere manier? (exel bestand bijvoorbeeld)
Verder wil ik graag al mijn mails (dus ook de oudere in de in en uitbox) kunnen lezen en beantwoorden op verschillende plaatsen (thuis, laptop, vakantie) maar dan moet het wel zo zijn dat als ik thuis een offerte maakt en verstuurt ik deze mail ook op de zaak terug kan zien...
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen hoe ik beter/ makkelijker/ efficienter kan gaan werken.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36568-welk-email-programma-gebruiken-jullie-en-hoe-gebruiken-jullie-hem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag