Zoals sommigen wel zullen weten ben ik bezig met het stichten van een klein acquisitiebedrijf . Van ICT-zaken (zoals websites) heb ik echter nog niet al teveel kaas gegeten. Ik weet dat er verschillende platforms bestaan: (Joomla/wordpress. enz) bestaan.
Mijn eisen:
-Een (rete)strak/zakelijk (klein beetje casual) design wat goed past bij de geest mijn onderneming.
-Ruimte voor portfolio/casussen
-Duidelijke informatievoorziening over wat mijn bedrijf straks voor klanten kan betekenen
-Stukje achtergrond bedrijf/ medewerker(s)
-Info formulier
-Link naar twitter/facebook/enz
-Geen/ zo min mogelijk flash en dat soort trukendozen
-Nieuwskader
-Ik wil zelf gemakkelijk zaken kunnen toevoegen en verwijderen.
Kan iemand mij een indicatie geven wat zoiets mij (globaal) zou kunnen gaan kosten? Alvast super bedankt! :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Right
Right
Goedenavond,
Zoals sommigen wel zullen weten ben ik bezig met het stichten van een klein acquisitiebedrijf . Van ICT-zaken (zoals websites) heb ik echter nog niet al teveel kaas gegeten. Ik weet dat er verschillende platforms bestaan: (Joomla/wordpress. enz) bestaan.
Mijn eisen:
-Een (rete)strak/zakelijk (klein beetje casual) design wat goed past bij de geest mijn onderneming.
-Ruimte voor portfolio/casussen
-Duidelijke informatievoorziening over wat mijn bedrijf straks voor klanten kan betekenen
-Stukje achtergrond bedrijf/ medewerker(s)
-Info formulier
-Link naar twitter/facebook/enz
-Geen/ zo min mogelijk flash en dat soort trukendozen
-Nieuwskader
-Ik wil zelf gemakkelijk zaken kunnen toevoegen en verwijderen.
Kan iemand mij een indicatie geven wat zoiets mij (globaal) zou kunnen gaan kosten? Alvast super bedankt! :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37165-wat-mag-een-gelikte-website-nou-eigenlijk-zon-beetje-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
64 antwoorden op deze vraag