Ik heb een idee voor een webshop. Naar welke software kan ik het beste kijken? Zijn er mensen die een pakket leasen? Of koopt iedereen direct een shop? Maken hoeft anno 2012 toch niet meer? Aan hoeveel geld moet je denken voor een goede webshop? 2000 à 3000 euro?
Heeft er iemand wat sites en de bedragen ervan? Dan krijg ik een goede indicatie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robdegekste
robdegekste
Ik heb een idee voor een webshop. Naar welke software kan ik het beste kijken? Zijn er mensen die een pakket leasen? Of koopt iedereen direct een shop? Maken hoeft anno 2012 toch niet meer? Aan hoeveel geld moet je denken voor een goede webshop? 2000 à 3000 euro?
Heeft er iemand wat sites en de bedragen ervan? Dan krijg ik een goede indicatie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37434-vragen-omtrent-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag