Sommige webshops zie ik het volgende promoten: Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis!
Hoe en bij welke postbedrijf is dit mogelijk?
Ik verzend ongeveer 25 enveloppen/pakketjes per dag voor mijn webshop via PostNL, omdat er een afleverpunt dichtbij is.
Zelf heb ik al gegoogled en gezocht op de websites van PostNL, DHL, zonder resultaat. De PostNL business points zijn allemaal tot 18.00/18.30 uur open. Ergens had ik gelezen dat iemand zijn pakketjes afleverde bij een sorteercentrum, maar in de tijd dat hij nog voor PostNL werkte...
Iemand die hier het verlossende antwoord kan geven, en eventueel ervaringen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Poppy
Poppy
Sommige webshops zie ik het volgende promoten: Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis!
Hoe en bij welke postbedrijf is dit mogelijk?
Ik verzend ongeveer 25 enveloppen/pakketjes per dag voor mijn webshop via PostNL, omdat er een afleverpunt dichtbij is.
Zelf heb ik al gegoogled en gezocht op de websites van PostNL, DHL, zonder resultaat. De PostNL business points zijn allemaal tot 18.00/18.30 uur open. Ergens had ik gelezen dat iemand zijn pakketjes afleverde bij een sorteercentrum, maar in de tijd dat hij nog voor PostNL werkte...
Iemand die hier het verlossende antwoord kan geven, en eventueel ervaringen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37578-voor-2200-uur-besteld-morgen-in-huis-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag