Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Carpooltopic The Next Event 1 september 2012

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

Heb je je aangemeld voor The Next Event en biedt je carpoolplaatsen aan of heb je een carpool date nodig? Geeft dit dan in dit topic aan.

LET OP: de meeste navigatiesystemen wijzen NIET naar de exacte eindbestemming als je Valburg in het systeem gebruikt (je eindigt dan op het viaduct over de A15, ga terug naar de rotonde en volg richting Herveld). We adviseren je daarom toch even deze routebeschrijving bij de hand te houden. Of het adres te koppelen aan Herveld. De locatie ligt tussen deze 2 dorpen.

De locatie Omnivents Valburg is ook te bereiken met openbaar vervoer: vanaf station Elst, bus 35 richting Valburg, uitstappen bijna voor de deur !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

henkh

3 plaatsen beschikbaar. Voor mensen in: Waddinxveen - Gouda - Woerden.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

3 plaatsen beschikbaar voor (in elk geval 2 niet al te lange) mensen in het Westland/Den Haag of langs de A15 van Dordrecht naar knooppunt Valburg.

Aanmeldingen aub via PM zodat ik het ook een beetje kan bijhouden.

Als de auto vol zit, meld ik dat hier.

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

fovreugdenhil

4 plaatsen beschikbaar.

Geldermalsen - Valburg.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Van voorgaande HL-evenementen weet ik dat sommigen graag gebruik maken van een overnachting.

Ik heb (om het wat makkelijker te maken) een lijstje met mogelijkheden in de buurt:

- Bilderberg Oosterbeek

- BB de Remketting in Slijk E-wijk

- Camping de Hoge Brug

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Hou er rekening mee dat als je daar met een taxi naar toe wilt, je die waarschijnlijk een paar dagen vooraf al moet regelen. Het is een zaterdagavond, dus Arnhem en Nijmegen zitten vol met uitgaanspubliek, dus in de regio zal er weinig rondrijden.

Geplaatst:

PimEffting

Heb drie plaatsen beschikbaar vanaf Heemskerk Noord-Holland.

Dus Beverwijk, Haarlem, Amsterdam, Utrecht ligt redelijk op de route.

(bij interesse graag PM)

Geplaatst:

Johannes Regelink

Ik heb ruimte voor 1 (á 2 niet te brede mensen) vanaf Dussen (NB). (Bestelbus met bankje voorin)

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Geplaatst:

Romano Sandee

Dacht eerst om met het OV te gaan, maar dan blijkt vanuit Groningen ik uiterlijk 10 voor 6 's avonds weer terug te moeten. Ja, dat is geen doen, dus leen van mijn lieftallige kennis een auto (A).

Betekent ook dat ik 2 of 3 mensen kan meenemen op de heenweg. Terug kan ook, maar dat is nog dezelfde avond/nacht.

Globaal rijd ik over de route; Groningen - Assen - Hoogeveen - Meppel - Zwolle - Apeldoorn - Watergoed Valburg.

Interesse? Stuur dan een DM!

Geplaatst:

henkh

Interesse? Stuur dan een DM!

beetje melig door de hitte ;D

Zie dat er veel aanbod is maar weinig vraag, wordt het Event toch niet zo groen

Geplaatst:

PimEffting

Op 20-8-2012 om 16:26, henkh zei:

Zie dat er veel aanbod is maar weinig vraag, wordt het Event toch niet zo groen

Het zijn wel allemaal andere routes, dus geen overbodige vervuiling tot nu toe...

Geplaatst:

Als er trouwens iemand begin van de middag vanuit Arnhem/Nijmegen richting Watergoed gaat, en aan het eind van de avond weer terug, en ook nog bereid zou zijn mij een slinger te geven...graag!

Ik zit vlakbij het eind van de A15, randje Bemmel.

Geplaatst:

Johannes Regelink

Op 25-8-2012 om 00:29, Peter Bonjernoor zei:

Als er trouwens iemand begin van de middag vanuit Arnhem/Nijmegen richting Watergoed gaat, en aan het eind van de avond weer terug, en ook nog bereid zou zijn mij een slinger te geven...graag!

Ik zit vlakbij het eind van de A15, randje Bemmel.

Mijn route is gewijzigd: ik kom uit Wageningen.

Otwel: ik pik je wel op.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Geplaatst:

Op 25-8-2012 om 08:46, JohannesRegelink zei:
Otwel: ik pik je wel op.

Cool - dank!

Geplaatst:

PimEffting

Op 8-8-2012 om 09:19, fovreugdenhil zei:

4 plaatsen beschikbaar.

Geldermalsen - Valburg.

Mijn route is langs Geldermalsen bedenk ik mij...heb nog plek voor 3

Geplaatst:

member123

als iemand nog een plekje heeft voor de terugreis naar Nijmegen (Dukenburg) graag.

Zag net dat er goed te komen is maar dat de terugreis onmogelijk is (laatste mogelijkheid voor terugreis met OV is om 17:55 en dan doe je er 2:33 uur over )

Geplaatst:

henkh

pff. hemelsbreed 15 kilometer, lopen en zwemmen is nog sneller ;D

Maar als er niemand die kant op gaat wil ik die paar kilometers wel omrijden. :)

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

Aangeboden; een vroege rit vanaf omgeving Alkmaar. Er is plek voor 1 iemand. Bij enigszins droog weer zal je haar niet meer goed zitten als we gearriveerd zijn bij het evenement. Weinig tot geen ruimte voor bagage. Auto staat nu nog bij de garage voor onderhoud. Maar ik neem aan dat we zaterdag op tijd aan zullen komen. Wie durft?

EDIT en als de auto er zin in heeft kan je ook mee terug rijden natuurlijk. :)

Geplaatst:

BobNL

Op 27-8-2012 om 10:49, Daniël (Vossie) zei:

als iemand nog een plekje heeft voor de terugreis naar Nijmegen (Dukenburg) graag.

Zag net dat er goed te komen is maar dat de terugreis onmogelijk is (laatste mogelijkheid voor terugreis met OV is om 17:55 en dan doe je er 2:33 uur over )

Hoi Daniël,

Zaterdag rij ik via Eindhoven-Nijmegen-Valburg dus ik kan je ophalen en terugbrengen.

Vriendelijke groet,

Bob

Geplaatst:

Romano Sandee

Ik heb eventueel nog 2 plekken op de achterbank over op de route;

Groningen - Assen - Hoogeveen - Meppel - Zwolle - Apeldoorn - Landgoed Watergoed

's Ochtends vertrek ik op tijd vanuit Groningen (8.00 uur), ik ga dezelfde avond ook weer terug, maar dan in omgekeerde volgorde naar Groningen. Wel rijd ik de afstand in minimaal 2 etappes.

PM of DM me maar bij interesse.

Geplaatst:

member123

Henk en Bob... Helemaal top! Hoef ik in elkgeval niet om 17:00 alweer naar huis. Bob, ik stuur je vandaag of morgen even een pm.

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

Mijn extra plaats is voor de terugreis reeds gereserveerd.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.