Als startende ondernemer wil ik mijn vaste kosten, en daarmee mijn huisvestingskosten, zo laag mogelijk houden. Daarnaast wil ik mijn vestigingsadres niet op mijn huisadres hebben. De oplossing: een Virtual Office bij een Business Center (b.v. Regus). Vele bedrijven doen dit op dit moment op deze manier en hebben zich op deze manier ingeschreven bij de KVK. De Business Centers geven aan dat dit mogelijk is en communiceren allemaal via hun websites over de mogelijkheden van een virtual office.
Nu probeer ik me bij de KVK in te schrijven en wordt mij de deur gewezen. De KVK geeft aan dat een virtual office wettelijk niet mogelijk is. Ik kan me dus op deze manier niet inschrijven en loop tegen een ambtelijke muur aan. Ik heb het idee dat de KVK met 2 maten meet, omdat bedrijven zich bij de KVK op dit moment nog steeds op deze manier inschrijven. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat het ene bedrijf een voorkeursbehandeling krijgt boven een ander bedrijf !!! Ik heb dit aangegeven bij de KVK, maar ze blijven bij hun standpunt.
Hoe kan het zo zijn dat de KVK 2 verschillende richtlijnen hiervoor heeft? Zijn er bedrijven die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoe hebben ze dit opgelost? Wat is hier nu de laatste wetgeving over? Volgens mij is de wetgeving hierover de afgelopen tijd niet aangepast.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JPAS
JPAS
Als startende ondernemer wil ik mijn vaste kosten, en daarmee mijn huisvestingskosten, zo laag mogelijk houden. Daarnaast wil ik mijn vestigingsadres niet op mijn huisadres hebben. De oplossing: een Virtual Office bij een Business Center (b.v. Regus). Vele bedrijven doen dit op dit moment op deze manier en hebben zich op deze manier ingeschreven bij de KVK. De Business Centers geven aan dat dit mogelijk is en communiceren allemaal via hun websites over de mogelijkheden van een virtual office.
Nu probeer ik me bij de KVK in te schrijven en wordt mij de deur gewezen. De KVK geeft aan dat een virtual office wettelijk niet mogelijk is. Ik kan me dus op deze manier niet inschrijven en loop tegen een ambtelijke muur aan. Ik heb het idee dat de KVK met 2 maten meet, omdat bedrijven zich bij de KVK op dit moment nog steeds op deze manier inschrijven. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat het ene bedrijf een voorkeursbehandeling krijgt boven een ander bedrijf !!! Ik heb dit aangegeven bij de KVK, maar ze blijven bij hun standpunt.
Hoe kan het zo zijn dat de KVK 2 verschillende richtlijnen hiervoor heeft? Zijn er bedrijven die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoe hebben ze dit opgelost? Wat is hier nu de laatste wetgeving over? Volgens mij is de wetgeving hierover de afgelopen tijd niet aangepast.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38642-kvk-meet-met-2-maten-bij-inschrijving-virtual-office-bij-business-centers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag