• 0

Wat zetten jullie op de website?

Beste Ondernemers,

Mijn moeder gaat over een maand een winkel openen in non-foodartikelen zoals Acton, Xenos aangevuld met woonaccessoires, woondecoratie en partijhandel. Nu vroeg ze of ik voor haar de website wilde maken.

Wat vinden jullie dat op een website voor een winkel moet komen te staan?

 

Nieuws, Pagina met personeelsleden, contact met adres, e-mailadressen, telefoonnummer en openingstijden evt. routebeschrijving. Daarnaast nog een pagina met enkele foto's als sfeerimpressie van de winkel?

 

Verder kom ik eigenlijk niet, maar dit vind ik zo saai eerlijk gezegd.

Winkel in huisdecoratie en allerhande gebruiksartikelen in onder andere huishoudelijk, verzorging, speelgoed, hobby, gereedschap, computeraccessoires en dierenbenodigdheden..

 

Meer dan 1000 verschillende artikelen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een foto met Badr erbij: Hier mocht je wel komen?

 

Is toch niets mis mee, wat je zet.

De vraag is wat wil je bereiken met de site?

Het lijkt me dat je wilt tonen wat je verkoopt.

 

 

De website moet het uithangbord worden van de winkel. In die sfeerimpressie wil ik al gedeeltes van het assortiment op de foto zetten. Verder wil ik er geen webshop van maken dus ik moet ze nog bewegen om naar de winkel te komen.

Winkel in huisdecoratie en allerhande gebruiksartikelen in onder andere huishoudelijk, verzorging, speelgoed, hobby, gereedschap, computeraccessoires en dierenbenodigdheden..

 

Meer dan 1000 verschillende artikelen.

Link naar reactie
  • 0

Maak een pagina met aanbiedingen, zet leuke acties op de voorpagina en geef mensen de mogelijkheid zich in te schrijven voor de nieuwsbrief zodat je ze updates kunt sturen. Vraag ook de bezoekers in je winkel of ze hun email adres willen achter laten voor die nieuwsbrief. Consumenten kijken niet meer wekelijk op je website om te zien of er iets leuks in de aanbieding is.

Link naar reactie
  • 0

maar vergeet ook niet de basisdingen:

 

Adres, parkeren, OV, openingstijden, telefoon, e-mail, algemene voorwaarden, maillist, betaalmogelijkheden, KvK, BTW, Bankrekeningnummer.

Zal ik zeker niet vergeten al lijken me de dikgedrukte onderwerpen het meest handig zijn bij webshops maar niet echt een toevoeging bij een fysieke winkel.

Winkel in huisdecoratie en allerhande gebruiksartikelen in onder andere huishoudelijk, verzorging, speelgoed, hobby, gereedschap, computeraccessoires en dierenbenodigdheden..

 

Meer dan 1000 verschillende artikelen.

Link naar reactie
  • 0

maar vergeet ook niet de basisdingen:

 

Adres, parkeren, OV, openingstijden, telefoon, e-mail, algemene voorwaarden, maillist, betaalmogelijkheden, KvK, BTW, Bankrekeningnummer.

Zal ik zeker niet vergeten al lijken me de dikgedrukte onderwerpen het meest handig zijn bij webshops maar niet echt een toevoeging bij een fysieke winkel.

Ik wil geen discussie uitlokken maar een kvknummer vermelden is voor iedereen verplicht. Een btwnummer alleen voor webshops.

Geloof ik.. ;)

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens naar:

 

Ocean State Job Lot

Dirt Cheap

Amelia's Grocery Outlet

Grocery Outlet

 

Allemaal voorbeelden van banana box business oftewel joblot shops. Belangrijk is dat koopjesjact avontuurlijk is; elke week nieuw aanbod, nieuwe kansen. Die dynamiek moet ook in de website, nieuwsbrief en evt twitter en facebook tot uitdrukking komen. Mik op koopjesjagers.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.