Buiten dit willen we ook de hanselsnaam naar buiten brengen als een organisatie opzich.
Zelf zaken organiseren voor divers prubliek. Meer activiteiten brengen in onze vestigings gemeenten.
Nu weet ik wel enigzinds waar ik naar toe wil. (suggesties zijn welkom)
Maar om onze start goed te nemen dacht ik om een soort van opening/receptie/voorstelling te organiseren op een centrale locatie binnen de gemeenten. Waar veel voorbijgangers zijn en dus meer potentiele klanten die dit kunnen waarnemen.
Nu de vraag, ik wil dus een opening/receptie/party geven.
Maar hoe combineer ik juist zoveel mogelijk zaken zonder het een chaos te laten zijn?
Eerst dacht ik een standaard party met schappelijke uren. Maar hoe laat ik dan blijken dat we ook helpen bij babbyborrels of verjaardagsfeesten.
Daar draait het dus om, hoe combineer ik dit alles, of zoveel mogelijk dat de potentiele klanten doorhebben waar we voor staan?
[Mod edit: beoogde naam bedrijf op verzoek verwijderd]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Es Be
Es Be
Beste Higherlevellers,
Ben al een tijdje actief al geïntereseerde lezer.
Wat mij al veel heeft bijgebracht.
Nu denk ik al een tijdje na om een bedrijf te starten dat particulieren/ kleinere kmo helpt bij het organiseren van diverse aangelegenheden.
Om enkele voorbeelden te geven:
Particulieren: Familie-uitje/babyborrel/trouw/jubuliem/verjaardag...
Kmo: opendeur/opening/receptie/voorstellingen/product marketing
Buiten dit willen we ook de hanselsnaam naar buiten brengen als een organisatie opzich.
Zelf zaken organiseren voor divers prubliek. Meer activiteiten brengen in onze vestigings gemeenten.
Nu weet ik wel enigzinds waar ik naar toe wil. (suggesties zijn welkom)
Maar om onze start goed te nemen dacht ik om een soort van opening/receptie/voorstelling te organiseren op een centrale locatie binnen de gemeenten. Waar veel voorbijgangers zijn en dus meer potentiele klanten die dit kunnen waarnemen.
Nu de vraag, ik wil dus een opening/receptie/party geven.
Maar hoe combineer ik juist zoveel mogelijk zaken zonder het een chaos te laten zijn?
Eerst dacht ik een standaard party met schappelijke uren. Maar hoe laat ik dan blijken dat we ook helpen bij babbyborrels of verjaardagsfeesten.
Daar draait het dus om, hoe combineer ik dit alles, of zoveel mogelijk dat de potentiele klanten doorhebben waar we voor staan?
[Mod edit: beoogde naam bedrijf op verzoek verwijderd]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41141-opstarten-event-bureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag