herman van der helm Geplaatst: 30 april 2013 herman van der helm 2,4k 339 Geplaatst: 30 april 2013 Wie heeft er al een droom gedeeld met de nieuwe koning en koningin? en wie wil mijn droom steunen? deeljouwdroom.nl/participants/16994 www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
0 dannyverhoeven Geplaatst: 30 april 2013 dannyverhoeven 354 8 Geplaatst: 30 april 2013 En wat zal er concreet met je droom gedaan worden? Of is het gewoon leuk om een overzicht te hebben van wat burgers met het land willen? Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl Link naar reactie
0 Bazzio Geplaatst: 30 april 2013 Bazzio 1,7k 1 105 Geplaatst: 30 april 2013 @Herman: jouw droom klinkt vooral als zelfpromotie? :-\ overigens heb ik dromen genoeg, maar Wim-Lex mag zijn eigen dromen regelen... "zoek het maar uit" Link naar reactie
0 herman van der helm Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur herman van der helm 2,4k 2 339 Geplaatst: 1 mei 2013 @Herman: jouw droom klinkt vooral als zelfpromotie? :-\ Waarom zou je geen maatschappelijke wens meer mogen hebben of mogen uiten, als je er zelf een heel klein beetje invulling aan kan geven? Door mijn eigen rugproblemen is die wens ingegeven, evenals dat een klein stukje oplossing daaruit is voort gekomen. www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 1 mei 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 1 mei 2013 Ik ga geen reclame maken voor mijn geweldige producten. Ik overweeg wel een "droom" te plaatsen in de categorie "Samen". Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 1 mei 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 1 mei 2013 Ik droomde dat ik was uitgenodigd voor een borrel bij Maxima thuis, en dat ik wat te vroeg was, en dat ze me toen rondleidde langs de schilderijen in haar woonkamer, en bij allemaal een verhaal vertelde, totdat de andere gasten binnenkwamen. Maar ja, die droom hoef ik niet meer op te sturen, toch? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 1 mei 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 1 mei 2013 Maxima zag er gisteren wel takkes uit zeg.... ;) Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 1 mei 2013 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 1 mei 2013 Ik vind de monarchie wel aardig achterhaald in deze tijd, maar Maxima is wel een aanwinst voor het koningshuis. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
1 Wouter Hol Geplaatst: 2 mei 2013 Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 2 mei 2013 Ik vind monarchie vet. Maar eigenlijk durf ik dat hier niet te roepen tussen al die republikeinen die kennelijk graag een eigen feestdag en eigen belangrijk mannetje willen hebben. Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 2 mei 2013 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2015 Geplaatst: 2 mei 2013 Ik vind monarchie vet Ik vind republieken overgewaardeerd ;) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
1 BobNL Geplaatst: 2 mei 2013 BobNL 162 41 Geplaatst: 2 mei 2013 Het ideale staatsrechtelijke bestel moet nog uitgevonden worden :) Bobsjoke art Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 2 mei 2013 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 2 mei 2013 Ik moet er niet aan denken dat zo'n minkukel als b.v. een van Rompuy onze president zou zijn en ons land c.q. onze economie zou moeten vertegenwoordigen........ Link naar reactie
0 Pink Geplaatst: 14 april 2016 Pink 3 0 Geplaatst: 14 april 2016 Weet niet waar ik het moet melden dus doe het maar hier. Wanneer ik op de link deeljouwdroom klik krijg ik allerlei waarschuwingen.... Link naar reactie
0 Roel J Geplaatst: 14 april 2016 Roel J Retired Mod 7,6k 33 1478 Geplaatst: 14 april 2016 Beste Pink, Deze meldingen verschijnen omdat de site niet meer in de lucht is. ik zal de klikbare link verwijderen en het topic sluiten. Link naar reactie
herman van der helm
herman van der helm
Wie heeft er al een droom gedeeld met de nieuwe koning en koningin?
en wie wil mijn droom steunen?
deeljouwdroom.nl/participants/16994
www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller®
www.gezondbelast.nl - Gezond Belast
www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag