Ik moet voor een klant iets testen in een app die ik heb gemaakt, op een specifieke telefoon die ik niet zelf heb. Dus bestel ik zo'n telefoon, en omdat het handig is als ik daar op hemelvaartsdag aan kan werken, bestel ik 'm bij bol.com op dinsdag, met garantie dat ik 'm de volgende dag heb. Bij bol.com betaal ik wel een paar tientjes meer dan bij de goedkoopste leverancier.
Bol.com doet de telefoon op tijd op de post, maar post.nl stopt het pakje in de verkeerde flow, waardoor het niet op woensdag wordt bezorgd, maar op vrijdag. Dat kost me een declarabele dag werken voor de klant. Post.nl erkent dat ze een fout hebben gemaakt.
Ik heb twee klanten op het moment, voor de ene werk ik bijna full time aan een project, voor de andere in avond uren, weekend en vrije dagen als hemelvaartsdag.
Mijn vraag is nu: is het volkomen zinloos om te proberen de schade te verhalen, of heeft dat kans?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Christine
Ik moet voor een klant iets testen in een app die ik heb gemaakt, op een specifieke telefoon die ik niet zelf heb. Dus bestel ik zo'n telefoon, en omdat het handig is als ik daar op hemelvaartsdag aan kan werken, bestel ik 'm bij bol.com op dinsdag, met garantie dat ik 'm de volgende dag heb. Bij bol.com betaal ik wel een paar tientjes meer dan bij de goedkoopste leverancier.
Bol.com doet de telefoon op tijd op de post, maar post.nl stopt het pakje in de verkeerde flow, waardoor het niet op woensdag wordt bezorgd, maar op vrijdag. Dat kost me een declarabele dag werken voor de klant. Post.nl erkent dat ze een fout hebben gemaakt.
Ik heb twee klanten op het moment, voor de ene werk ik bijna full time aan een project, voor de andere in avond uren, weekend en vrije dagen als hemelvaartsdag.
Mijn vraag is nu: is het volkomen zinloos om te proberen de schade te verhalen, of heeft dat kans?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41472-schade-verhalen-door-te-late-bezorging/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag