Ga naar inhoud

Off topic topic over The Next event 2013

Geplaatst:

Johannes Regelink

Jammer, het enige weekend in September dat ik echt niet kan... In 2012 is me de dag heel goed bevallen, was er graag weer bij aanwezig geweest. Iedereen die gaat: veel plezier!

@Mikky: Komt er in het voorjaar nog een Higherlevel Skyhigh? (The Next Event is bedacht als overbrugging tussen de zeer gewaardeerde Skyhigh avonden.)

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Featured Replies

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Met zijn allen snurken op een grasveldje! :)

Geplaatst:

Wouter Hol

Ik neem mijn tentje mee hoor!

Geplaatst:

P.J.

Douchen? De Maas is toch ook wel goed op temperatuur in die maand?

Geplaatst:

Christine

Daar hou ik je aan.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Ben erbij

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Christine

Ben erbij

Met PJ in de Maas?

Geplaatst:

Highio

Tot je enkels of tot aan de schouders?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Christine

Tot je enkels of tot aan de schouders?

Tot je middel is goed genoeg voor een grote foto hier op HL.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

P.J kan wel zwemmen hoop ik, ik houd het liever droog

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

P.J.

Daar hou ik je aan.

Ik jou ook dan! ;) Als we een tentje meenemen kunnen we achteraf even een koele duik nemen....... Dat maakt de geest weer pittig en plek voor een afzakkertje......

Geplaatst:

P.J.

P.J kan wel zwemmen hoop ik, ik houd het liever droog

LOL.... P.J. heeft al z'n hele leven gezwommen....

Geplaatst:

Christine

Daar hou ik je aan.

Ik jou ook dan! ;) Als we een tentje meenemen kunnen we achteraf even een koele duik nemen....... Dat maakt de geest weer pittig en plek voor een afzakkertje......

Ah, helaas, tentje past niet op de motor.

Geplaatst:

henkh

Dank voor meedenken Jasper ! De bedragen zijn incl. BTW (inmiddels vermeldt op de website).

De organisatie is niet btw-plichtig dus staat er op de factuur ook geen btw die je kunt verrekenen ;) dus € 55 voor de snelle boekers en na 17 juni € 75,00.

als ik het verkeerd heb dan zal Roel me wel op mijn vingers tikken. ;D

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Reden? (Zie reus bij mijn vorige bericht) als ondernemer is het wellicht niet zo slim om in september in de maas te dobberen..... :)

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Dank voor meedenken Jasper ! De bedragen zijn incl. BTW (inmiddels vermeldt op de website).

als ik het verkeerd heb dan zal Roel me wel op mijn vingers tikken. ;D

De bedragen zijn niet incl. BTW. Er wordt gewoon geen BTW gerekend vanwege het incidentele karakter van het evenement. Dat komt uit mijn koker, dus Roel hoeft niets te verdedigen ;)

Geplaatst:

henkh

Er wordt gewoon geen BTW gerekend vanwege het incidentele karakter van het evenement.

Inderdaad, nog even snel de brief van de belastinginspecteur nagelezen en die meldt dat "met de thans ter beschikking staande gegevens er geen sprake is van ondernemerschap/inhoudingsplicht" ;)

Geplaatst:

Christine

als ondernemer is het wellicht niet zo slim om in september in de maas te dobberen..... :)

In september is het prachtig weer, en het water van de Maas is dan lekker warm, geen probleem om 's ochtends ff in de Maas te springen. Moet je wel heeel goed kunnen zwemmen, want vanwege stromingen kan zo'n rivier heel gevaarlijk zijn.

Geplaatst:

P.J.

Goed bij mij blijven dus.

Geplaatst:

P.J.

Misschien toch wel nuttig om via tentjes slaapplaatsen voor elkaar te genereren. Ik kan misschien wel een pub-tentje meebrengen voor 3 snurkers. ;)

Geplaatst:

Christine

Goed bij mij blijven dus.

Ja meneer.

Geplaatst:

Arthur Tolsma

In september is het prachtig weer, en het water van de Maas is dan lekker warm, geen probleem om 's ochtends ff in de Maas te springen. Moet je wel heeel goed kunnen zwemmen, want vanwege stromingen kan zo'n rivier heel gevaarlijk zijn.

Ik neem voor de zekerheid iig mijn zwembroek mee, na een mooie dag is het fijn zwemmen, en kunnen we dan indien nodig opwarmen bij de BBQ ;)

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Geplaatst:

herman van der helm

Mag ik de mijne dan thuislaten ( ik bedoel in de winkel) want ik heb er geen.

Geplaatst:

P.J.

Dat kan wel fysieke problemen opleveren hoor Herman.

Geplaatst:

Christine

Mag ik de mijne dan thuislaten ( ik bedoel in de winkel) want ik heb er geen.

Zonder mag ook hoor, we zijn allemaal meerderjarig.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Met dank aan Yori is zojuist artikel geplaatst op Young Startup.

Hebben jullie leuk ingangen om ons event onder de aandacht te brengen/te pluggen? Ik zeg "doen!". Dank alvast.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.