Ik heb een vraag over mijn eenmanszaak. Momenteel doe ik vooral aan internetmarketing maar ik ben voornemens om mezelf ook te gaan richten op andere activiteiten maar wel gelieve allemaal binnen dezelfde eenmanszaak. Ik weet dat dit juridisch niet slim is maar het gaat allemaal om activiteiten die slechts een paar honderd euro per maand opleveren.
- Zoals ik al zei verdien ik momenteel met enkele websites advertentieinkomsten;
- Verder wil ik gaan verdienen aan arbeidsbemiddeling;
- Verder ben ik momenteel particulier belegger in derivaten maar wil ook dit onder mijn eenmanszaak gaan vastleggen;
- Verder zou ik ook graag willen gaan handelen in 2e hands spullen.......
Zoals je ziet heel veel verschillende dingen maar mag dit onder eenzelfde eenmanszaak uitgevoerd worden ? En dan met name van de KVK en de Belastingdienst ? Of moet alles apart als een aparte eenmanszaak worden vastgelegd ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hendrik de Witte
Hendrik de Witte
Ik heb een vraag over mijn eenmanszaak. Momenteel doe ik vooral aan internetmarketing maar ik ben voornemens om mezelf ook te gaan richten op andere activiteiten maar wel gelieve allemaal binnen dezelfde eenmanszaak. Ik weet dat dit juridisch niet slim is maar het gaat allemaal om activiteiten die slechts een paar honderd euro per maand opleveren.
- Zoals ik al zei verdien ik momenteel met enkele websites advertentieinkomsten;
- Verder wil ik gaan verdienen aan arbeidsbemiddeling;
- Verder ben ik momenteel particulier belegger in derivaten maar wil ook dit onder mijn eenmanszaak gaan vastleggen;
- Verder zou ik ook graag willen gaan handelen in 2e hands spullen.......
Zoals je ziet heel veel verschillende dingen maar mag dit onder eenzelfde eenmanszaak uitgevoerd worden ? En dan met name van de KVK en de Belastingdienst ? Of moet alles apart als een aparte eenmanszaak worden vastgelegd ?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43074-verschillende-bedrijfsactiviteiten-toegestaan-bij-een-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag