Ik heb samen met een partner een innovatief concept voor reclame ontwikkeld. Het komt tegemoet aan de reclamebehoeften van adverteerders én consumenten. De inkomsten van de reclame willen we deels investeren in de lokale samenleving.
Er zijn wel unieke kenmerken, maar het blijft een idee dat iedereen kan bedenken/aanpassen. Onze vraag is hoe we dit concept maximale bescherming kunnen geven, ook buiten de landsgrenzen. Ten tweede: hoe kunnen we het goede doel aan dit concept beschermen? Het is niet lastig een investeerder te vinden want we hebben een mooi concept. Toch willen wij het liefst een investeerder vinden die een groot hart heeft en een grote portemonnee.
Ons eigen idee: alles helemaal omschrijven en vastleggen in een i-depot en een NDA opstellen. Om ervoor te zorgen dat we de juiste investeerder vinden, wilden we de media benaderen en het systeem uitleggen. Dat zorgt niet alleen voor bekendheid rondom het idee maar maakt ook de koppeling met ons doel bekend, zodat een investeerder die op ons afkomt, in ieder geval weet waar hij voor tekent.
De volgende stap is erg belangrijk voor ons. Wil iemand met ons meedenken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RobinHoed
RobinHoed
Beste HL’ers
Ik heb samen met een partner een innovatief concept voor reclame ontwikkeld. Het komt tegemoet aan de reclamebehoeften van adverteerders én consumenten. De inkomsten van de reclame willen we deels investeren in de lokale samenleving.
Er zijn wel unieke kenmerken, maar het blijft een idee dat iedereen kan bedenken/aanpassen. Onze vraag is hoe we dit concept maximale bescherming kunnen geven, ook buiten de landsgrenzen. Ten tweede: hoe kunnen we het goede doel aan dit concept beschermen? Het is niet lastig een investeerder te vinden want we hebben een mooi concept. Toch willen wij het liefst een investeerder vinden die een groot hart heeft en een grote portemonnee.
Ons eigen idee: alles helemaal omschrijven en vastleggen in een i-depot en een NDA opstellen. Om ervoor te zorgen dat we de juiste investeerder vinden, wilden we de media benaderen en het systeem uitleggen. Dat zorgt niet alleen voor bekendheid rondom het idee maar maakt ook de koppeling met ons doel bekend, zodat een investeerder die op ons afkomt, in ieder geval weet waar hij voor tekent.
De volgende stap is erg belangrijk voor ons. Wil iemand met ons meedenken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45796-nieuwe-religie-in-reclame/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag