In het kader van creëren van nog meer betrokkenheid bij mijn medewerkers vraag ik me af of het zinvol is om maandelijks de omzetcijfers te bespreken.
We informeren nu de medewerkers al wel dagelijks over de behaalde resultaten van verwerkte gesprekken als groep. In principe zou dit voldoende moeten zijn.
Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat omzetcijfers extra motiveert, alhoewel bij daling wellicht demotiveert?
Daarnaast is de vraag natuurlijk of ze er uberhaupt wel inzicht in moeten krijgen?
Wie heeft hier ervaringen in, zowel positief als negatief
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste,
In het kader van creëren van nog meer betrokkenheid bij mijn medewerkers vraag ik me af of het zinvol is om maandelijks de omzetcijfers te bespreken.
We informeren nu de medewerkers al wel dagelijks over de behaalde resultaten van verwerkte gesprekken als groep. In principe zou dit voldoende moeten zijn.
Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat omzetcijfers extra motiveert, alhoewel bij daling wellicht demotiveert?
Daarnaast is de vraag natuurlijk of ze er uberhaupt wel inzicht in moeten krijgen?
Wie heeft hier ervaringen in, zowel positief als negatief
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47601-wel-of-geen-omzetcijfers-delen-met-personeel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag