"Meer op maat" - "Makkelijk toegang en Inhoudelijk sterk " -
Dienstverlening toegankelijker
“We willen het ondernemers zo makkelijk mogelijk maken om onze verplichte diensten af te nemen. Daarnaast willen we onze informatie- en adviesdiensten verbeteren. Door inhoudelijk diepgaandere informatie te leveren die een grotere groep ondernemers bereikt. Om de toegankelijkheid te vergroten, kiezen we voor digitalisering van veel van onze producten en diensten.”
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Naast verplichte dienst tot inschrijven handelsregister, vraag ik mij af welke andere verplichte diensten je als ondernemer bij de KvK afneemt?
Daarnaast, zie ik (nieuwe) informatie- en adviesdiensten waarvan ik mij afvraag of die wel bij de KvK thuishoren?
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
In Memoriam
Jaarplan KvK 2015
Korte samenvatting:
Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:
Naast verplichte dienst tot inschrijven handelsregister, vraag ik mij af welke andere verplichte diensten je als ondernemer bij de KvK afneemt?
Daarnaast, zie ik (nieuwe) informatie- en adviesdiensten waarvan ik mij afvraag of die wel bij de KvK thuishoren?
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !