Een tijdje geleden is er een bus tegen mijn bus aangereden terwijl wij in een file stonden.
Er is nu een discussie ontstaan over de huur van een voertuig tijdens de afhandeling van de schade.
De verzekeraar van de tegenpartij weigerde door drukte de zaak in behandeling te nemen.
Na drie maanden kwam men eindelijk over de brug met het geld.
Nu weigeren ze kosten van de huur auto te betalen. Om twee redenen.
- Periode is te lang
- Ze accepteren de facturen niet en eisen een betalingsbewijs.
Men weigert aan te geven welk termijn ze wel willen vergoeden en zeggen dat ze niet geloven dat de facturen ook werkelijk betaald zijn.
Het bedrijf waar ik de bus heb gehuurd is gestopt en men doet nu heel moeilijk over het toesturen van het betalingsbewijs. Bedrijf is niet falliet, dus er is geen curator.
Ik heb al een aangetekende brief gestuurd, maar daar komt geen reactie op.
DAS handeld de zaak voor ons af, maar lijkt niet erg geinteresseerd te zijn in het oplossen van de zaak, mijn vragen worden niet beantwoord en het lijkt er op dat hij ook niet tegen de andere partij in durft te gaan.
Mijn vragen zijn nu. Mag een verzekering een betalingsbewijs eisen en hoe kan ik de verhuurder dwingen het betalingsbewijs te sturen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Een tijdje geleden is er een bus tegen mijn bus aangereden terwijl wij in een file stonden.
Er is nu een discussie ontstaan over de huur van een voertuig tijdens de afhandeling van de schade.
De verzekeraar van de tegenpartij weigerde door drukte de zaak in behandeling te nemen.
Na drie maanden kwam men eindelijk over de brug met het geld.
Nu weigeren ze kosten van de huur auto te betalen. Om twee redenen.
- Periode is te lang
- Ze accepteren de facturen niet en eisen een betalingsbewijs.
Men weigert aan te geven welk termijn ze wel willen vergoeden en zeggen dat ze niet geloven dat de facturen ook werkelijk betaald zijn.
Het bedrijf waar ik de bus heb gehuurd is gestopt en men doet nu heel moeilijk over het toesturen van het betalingsbewijs. Bedrijf is niet falliet, dus er is geen curator.
Ik heb al een aangetekende brief gestuurd, maar daar komt geen reactie op.
DAS handeld de zaak voor ons af, maar lijkt niet erg geinteresseerd te zijn in het oplossen van de zaak, mijn vragen worden niet beantwoord en het lijkt er op dat hij ook niet tegen de andere partij in durft te gaan.
Mijn vragen zijn nu. Mag een verzekering een betalingsbewijs eisen en hoe kan ik de verhuurder dwingen het betalingsbewijs te sturen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48982-problemen-met-verzekeraar-tegenpartij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag