• 0

geverifieerd-adres.nl beter dan een passief keurmerk

Omschrijving van je concept:

geverifieerd-adres.nl Een alternatief voor webshop keurmerken; wat geverifieerd-adres.nl doet is actief controleren waar de ondernemer gevestigd is. Deze ondernemer kan dit dan laten zien dmv 3, 4 of 5 sterren logo op haar site/webshop en evt doorlinken naar het online certificaat. Daar staat in de naam die wij hebben gecontroleerd en vooral op welk adres, Dus hiermee weten (potentiële) kopers waar ze de ondernemer kunnen “vinden”

Als extra zekerheid kunnen wij ook een deel van het gecontroleerde bankrekening nummer tonen.

 

Hiermee verhoog jij je (online) vertrouwen en dus ook je omzet.

 

Het principe is in de basis hetzelfde: de ondernemer ontvangt op het opgegeven fysieke adres een unieke code. Deze code moet teruggekoppeld worden via de website. De kosten hiervoor ? 8,50 (verder lezen en je krijgt korting)

 

Als dat is gebeurt weten wij dat er toegang is (geweest) tot dat fysieke adres.

Als extra zekerheid (4 sterren) kunnen wij die code ook aangetekend versturen.

Voor optimale zekerheid kunne wij deze code ook langsbrengen en moet de ontvanger zich legitimeren incl ID check.. en dat is dan 5 sterren.

 

Het is geen abonnement “model” je betaald eenmalig; pas als jij (als ondernemer) wilt dat je certificaat verfrist moet worden dan doe je dat; vrijwillig!

 

Wel heb ik een “bulk” model ; als je meerder handels, website of websop namen hebt kan je die in 1 keer laten controleren op 1 certificaat (natuurlijk met gebruik van het sterren logo op iedere site) Ook hier een HL aanbieding.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website opgezet, frontend is niet zo spanend, dat hoeft het ook niet te zijn.

Aan de achterkant zit wel wat techniek wat “nadenkt” met name over pre-controle.

 

Verder is er nagedacht over zo efficiënt mogelijk die codes “aan de deur te brengen” Je wilt voor deze lage kosten niet honderden kilometers door het land scheuren.

Voor een deel werk ik hiermee samen met een zeer betrouwbare partner die over 18 locaties in Nederland mijn codes kan printen. Hiermee blijven de kosten laag en zijn wij supersnel.

 

Mijn bestaande partner netwerk (o.a vorige ondernemingen van mij) aangesproken en de site klaar gemaakt voor “partneren” voor wie dat maar wil.

Daar gaan overigens nu al leuke partners uitkomen. Ik geloof sterk met dit soort dingen dat je het met partners moet brengen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Dat de KvK/Handelsregister nu 90.000 bedrijven op een verkeerd adres hebben staan. Dit zorgt dat in de hele keten van “waar kan iemand vinden als het misgaat”: niet meer werkt; SSL certificaat, Bank, Belastingdienst etc gebruiken allemaal (dan) dit verkeerde adres.

 

Ik zie ook, en dat is mijn grootste drijfveer, een perfecte oplossing voor “het nieuwe werken” zzp-ers en huurders van tijdelijke ruimtes; al ben jij correct ingeschreven (het grote merendeel!!) in het handelsregister (bijvoorbeeld thuis) wil dit nog helemaal niet zeggen dat je op een ander (geverifieerd-adres) beter bereikbaar bent.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er zijn veel heel veel keurmerken. Het grote verschil is dat je bij mijn eenmalig betaald voor de controle en niet voor een abonnement.

 

Verder zijn de meeste keurmerken passief die gebruik maken van de KvK gegevens…. "ik kom ook echt aan de deur"

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Schop maar! Ik wil alles weten… zelfs als het “mijn toon van reageren is”

Feedback dat je partner wil worden? Ook natuurlijk…. Feedback dat je klant wil worden? Liever over 14 dagen want de komende 14 dagen geef ik Higherlevel leden korting via de speciale pagina :-)

 

 

50% korting op de 3 sterren verificatie dus nu nog maar 4 euro (en 25 cent)

 

Ook staat er een speciale aanbieding voor ondernemers die meerdere handelsnamen en webshop/website namen hebben op het zelfde adres noem het “bulk verificatie”

 

HL vrienden aanbiedingen staan hier

 

https://www.geverifieerd-adres.nl/hl

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi! Dankie!!

 

Wat is vals? Je moet sowieso je KvK gegevens juist op een site plaatsen (bij wet verplicht)

 

Maar al die mensen die bewust fout zijn ga ik niet bedienen.... Ik wil wel mensen die eerlijk zaken willen doen helpen. En als jij dan je kvk gegevens juist hebt en (tijdelijk) ergens anders ook bereikbaar bent en dat adres heb je laten controleren ben je goed bezig :-)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

"Overigens, als blijkt dat de verificatie gegevens niet meer juist zijn zullen wij jou daar over informeren."

 

Dan zou ik ergens informatie verwachten over een (actieve) periodieke controle?

 

En wat doe je als het logo onterecht wordt gebruikt?

Link naar reactie
  • 0

"Overigens, als blijkt dat de verificatie gegevens niet meer juist zijn zullen wij jou daar over informeren."

 

Dan zou ik ergens informatie verwachten over een (actieve) periodieke controle?

 

En wat doe je als het logo onterecht wordt gebruikt?

 

Thanks voor je feedback!

 

Helaas ga ik je niets vertellen over hoe ik periodiek zelf de adressen / gebruik blijf monitoren. Wel is het (ook) zo dat mensen die naar een certificaat clicken op een redelijke lege pagina zonder menu's etc komen. Daar staat wel een dikke vette button naar abuse te melden:

https://www.geverifieerd-adres.nl/puck/testnaam-nl/

 

Logo misbruik? Ik betaal nu voor het web af te laten speuren incl gepaste actie te ondernemen.....

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik had juist begrepen dat de verkeerde adressen vooral onstaan door verhuizingen. Veel webshops worden vanuit een prive adres gedraaid en dan vergeet men de kvk in te lichten.

 

Hoe ga jij dit probleem oplossen?

 

Verrassing nummer 1: (in ieder geval voor mij) het grootste percentage verkeerd ingeschreven bedrijven zijn juist banken en verzekeraars.

 

Ik vind (en dat vind ik al veel langer) het hele KvK adres niet zo belangrijk! Ik wil, als consument, juist weten waar ik iemand kan aanspreken als ik het gevoel heb van het kastje naar de muur gestuurd te worden.... Niet dat ik een honkbalknuppel heb, maar dat geeft mij vertrouwen!

 

Daarmee denk ik dus een oplossing te hebben gevonden...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Helaas ga ik je niets vertellen over hoe ik periodiek zelf de adressen / gebruik blijf monitoren.

Je hoeft me ook niet te vertellen hoe je dat doet, maar ik zou wel ergens willen zien dat je dat doet en met welke frequentie. En dan bij het certificaat een regeltje "voor het laatst gecontroleerd op ". Geeft toch een beter gevoel dan een certificaat dat tig jaar oud is.

Link naar reactie
  • 0

Dat de KvK/Handelsregister nu 90.000 bedrijven op een verkeerd adres hebben staan. Dit zorgt dat in de hele keten van “waar kan iemand vinden als het misgaat”: niet meer werkt; SSL certificaat, Bank, Belastingdienst etc gebruiken allemaal (dan) dit verkeerde adres.

Nog wat: als op de website van het betreffende bedrijf wel gewoon het juiste (bezoek)adres staat, dan heb je als koper geen probleem. Hoeveel van die 90.000 bedrijven blijven dan nog over?

Link naar reactie
  • 0

Ik snap je verdienmodel, €8,50 is een mooie prijs om uiteindelijk meer consumenten vertrouwen te krijgen. Maar is er dan ook duidelijk inzicht qua duidelijkheid van de certificaten en dat drie sterren ook betrouwbaar is. Stel winkel A verkoopt fietsen en heeft 3 sterren terwijl winkel B 5 sterren heeft. Dan ga je als klant toch naar winkel B. Probleem is dat optie 3 weer erg duur is en dat je dan net zo goed een keurmerk kan nemen, die al wel bekend is.

 

Maar wellicht is het meer iets om als winkelier naast een bestaand keurmerk dit certificaat te nemen? En dat je dit dus ook op deze manier op de markt brengt. Immers niet alle keurmerken controleren de adresgegevens regelmatig.

Link naar reactie
  • 0

Helaas ga ik je niets vertellen over hoe ik periodiek zelf de adressen / gebruik blijf monitoren.

Je hoeft me ook niet te vertellen hoe je dat doet, maar ik zou wel ergens willen zien dat je dat doet en met welke frequentie. En dan bij het certificaat een regeltje "voor het laatst gecontroleerd op ". Geeft toch een beter gevoel dan een certificaat dat tig jaar oud is.

 

Ja, het gebeurt :-)

Over hoe oud de laatste controle is, daar mag de klant lekker zelf over beslissen. Als deze datum ouder dan 10 maanden is komt dat erbij te staan.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Dat de KvK/Handelsregister nu 90.000 bedrijven op een verkeerd adres hebben staan. Dit zorgt dat in de hele keten van “waar kan iemand vinden als het misgaat”: niet meer werkt; SSL certificaat, Bank, Belastingdienst etc gebruiken allemaal (dan) dit verkeerde adres.

Nog wat: als op de website van het betreffende bedrijf wel gewoon het juiste (bezoek)adres staat, dan heb je als koper geen probleem. Hoeveel van die 90.000 bedrijven blijven dan nog over?

 

Zoals ik al eerder schreef: die 90.000 adresen zijn voor mij helemaal niet interessant.

 

Het is slechts een hulpmiddel om te laten zien wie en WAAR je bent.... niet meer en niet minder. Wel meer dan een gemiddeld "keurmerk".

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wie zie je als je doelgroep?

 

Persoonlijk zie ik er het nut niet van in, en denk ik ook niet dat ik een webshop meer ga vertrouwen omdat jouw logo erop zou staan.

 

Dat kan! Wat wel bekend is dat kopers "er gek op zijn" dan zeg ik op mijn beurt liever iets goeds dan een keurmerk van een paar honderd euro wat niets anders doet dan je kvk gegevens knippen en plakken.

 

De kosten zijn niet zo spannend, voor een paar euro laat jij zien wie / WAAR je bent...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wat een vreselijke kleur groen op je website. Doet erg cheap aan.

 

Deze opmerking:

 

Dat de KvK/Handelsregister nu 90.000 bedrijven op een verkeerd adres hebben staan. Dit zorgt dat in de hele keten van “waar kan iemand vinden als het misgaat”: niet meer werkt; SSL certificaat, Bank, Belastingdienst etc gebruiken allemaal (dan) dit verkeerde adres.

 

is misschien wel waar, maar voor de meeste mensen zal een KvK check meer waarde hebben dan van een onbekende website als die van jou. Bovendien vind ik je domeinnaam niet echt lekker klinken.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Ik maak mij geen illusies over dat mensen eerder de KvK "vertrouwen" Is ook niet mijn doel....Het is een effectieve manier om je kenbaar te maken. Zo effectief dat Google en UPS het gebruiken.

 

En tja... smaak; daar valt over te Twisten. Ik weet nog heel goed dat ik tich jaar geleden "die" online incheck service voor vliegreizen ben gestart... toen werd ik als achterlijke aangemerkt dat ik geen Flash had en te weinig plaatsen. Sindsdien is het voor mij bevestigd: ieder zijn smaak.

 

Zo loopt 90 % van de mannen volgens mij ineens "ook" met een baard... dat is weer niet mijn smaak.

 

Maar!! Belangrijkste, dankie voor je input!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Als deze datum ouder dan 10 maanden is komt dat erbij te staan.

Geniaal! Dat creëert bij de koper een gevoel van onzekerheid en dat wil geen enkele verkoper dus bij zijn certificaat hebben staan.

 

Wordt het toch een soort van abonnement ... 8)

Link naar reactie
  • 0

Als deze datum ouder dan 10 maanden is komt dat erbij te staan.

Geniaal! Dat creëert bij de koper een gevoel van onzekerheid en dat wil geen enkele verkoper dus bij zijn certificaat hebben staan.

 

Wordt het toch een soort van abonnement ... 8)

 

Misschien beperken tot de feiten en deze vreemde insinuatie voor je houden?

Het antwoord is: geen abonnement is geen abonnement!

 

Dat HL een warning geeft als je wilt reageren op een ouder topic is ook geen rood-stoplicht. Bij "mij" krijg je ook geen rood stoplicht.

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

geverifieerd-adres.nl

16:00h - Error code: ERR_EMPTY_RESPONSE

16:02h - Error code: ERR_TIMED_OUT

 

Sorry, ik moest nog even reageren :-)

 

Dank voor de melding (snik) is natuurlijk iets wat niemand wil.... de installatie waar de certificaten staan staat los van de "verkoop" site.... Ik ben blij met 24/7 service contract en een terugval server ... maar deze cijfers zijn nog niet goed genoeg.

Schermafbeelding_2015-04-09_om_18_11_51.thumb.png.00534f66f1889556a6c43a44dbea23a3.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

ik neem aan dat men bij het vernieuwen wel opnieuw die 8,50 moet betalen toch?

 

Ik denk het niet, sterker ik weet het wel zeker van niet!

 

Ow een misverstand dan. IS het misschien een idee om dit ook te vermelden? Wellicht heb ik er overheen gelezen.

 

Ben je met bijvoorbeeld het 5 sterren keurmerk, niet bang dat het enorm in de papoeren gaat lopen als een klant heel klant een klant is? Er komt immers op de lange termijn geen geld meer binnen.

Of gok je dan vooral op het steeds wisselende aanbod van ondernemers?

Link naar reactie
  • 1

Het principe is in de basis hetzelfde: de ondernemer ontvangt op het opgegeven fysieke adres een unieke code. Deze code moet teruggekoppeld worden via de website. De kosten hiervoor ? 8,50 (verder lezen en je krijgt korting)

Allereerst wil ik zeggen dat ik het idee op zich eigenlijk wel sympathiek vind. Het verdienmodel en het systeem van 'sterren'...hmm. Ik weet het nog niet. Ik denk dat je vooral helder moet hebben voor wie deze dienst toegevoegde waarde heeft én wie er voor wil betalen.

 

Het 3-sterren-idee lijkt me overigens iets te veel op het verificatiemodel van Google Pages. En die is gratis. Als iemand dus een geverifieerde Google Page heeft, dan weet je dus in feite ook dat het genoemde (fysieke) adres (ooit) heeft bestaan.

 

Ik denk eigenlijk dat het grootste nadeel is dat je altijd met gegevens uit het verleden werkt. Even heel cynisch gezegd: een oplichter wil misschien best voor een paar euro een aantal sterren kopen. Hij kan na verificatie meteen beginnen met 'oplichten'.

 

Een ander puntje vind ik het niet-zo-grote verschil tussen 3 en 4 sterren. Het sturen van een brief met een verificatiecode erin is eigenlijk niet wezenlijk anders dan aangetekend versturen, behalve dan dat PostNL van de tweede methode iets blijer wordt.

 

De ID-check voor 5 sterren levert misschien nog wat issues op. Je checkt het ID van een natuurlijk persoon. Hoe weet je zeker dat deze persoon (één van) de uiteindelijk belanghebbende(n) is van de onderneming die de sterren op de website mag zetten? Bij een eenmanszaak is dat nog te doen. Bij een BV gaat het al wat lastiger (ga je KvK checken?) Bij een werkmaatschappij onder een holding wordt het nog lastiger (ga je de hele ketting BV's af?). En dan heb ik het nog niet gehad over de privacy en het bewaren van bepaalde gegevens. En wat zijn de gevolgen van menselijke controlefouten bij het checken van een ID?

 

Dat de KvK/Handelsregister nu 90.000 bedrijven op een verkeerd adres hebben staan. Dit zorgt dat in de hele keten van “waar kan iemand vinden als het misgaat”: niet meer werkt; SSL certificaat, Bank, Belastingdienst etc gebruiken allemaal (dan) dit verkeerde adres.

Dit vind ik wel een interessante bewering. Waar baseer je op dat 90.000 bedrijven verkeerd staan ingeschreven? Als dit bekend zou zijn, zou ik me voor kunnen stellen dat de KvK hier zelf wel tegen op zou treden.

 

Aan de andere kant: dit is wellicht wel het punt dat (in mijn ogen althans) dit concept interessanter maakt, maar dan niet als keurmerk. Maar simpelweg als controlemiddel. Als je doel is om te zorgen dat bedrijven correct staan ingeschreven, is het misschien de KvK zélf wel wat waard om je een opdracht te gunnen. Ook Graydon is misschien wel geinteresseerd met hun "OpenCompanies". Als een bedrijf niet is gevestigd op het adres dat ze aangeven, is dat een mogelijk risico - en dus interessant om in hun bedrijvenprofielen te vermelden.

 

Ik weet niet of er een boete staat op het in het Handelsregister hebben staan van onjuiste gegevens, maar ik kan me zo voorstellen dat het aandragen van deze (foute) informatie wel interessant is voor dergelijke instellingen/bedrijven. Het wordt dan wel een beetje een 'klik'-dienst... ;-) Maar aan de andere kant: het is toch wel handig voor andere bedrijven om te weten of de partijen waar ze zaken mee doen hun adres correct hebben geregistreerd.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.